Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Anna Danielsson - 17 februari 2008 21:59

Min välanvända och välbehövda kokos-handkräm från Body Shop lider mot sitt slut och jag gråter floder inombords för den är bra och dyr. Om någon vill vara en vänlig själ och donera en burk med samma kräm fast Cocoa Butter så får den personen en stor guldstjärna i kanten T_T

Av Anna Danielsson - 17 februari 2008 21:01

Btw, jag funderar på att kirra en ny blogg på www.blogg.se. Gillar Bloggagratis men det känns lite B :( Iofs är jag också B, men skitsamma.


PROBLEMET är att jag är en sån jävla sopa vad gäller HTML så jag skulle lix inte lyckas få ihop nåt snyggare på www.blogg.se :'( Cry.

Av Anna Danielsson - 17 februari 2008 20:56
Winter II by ~Koggamojj on deviantART

Vi var bortbjudna på middag hos några vi känner i eftermiddag. De är kineser, vilket betyder att maten de bjuder på är beyond underbar. Jag tror jag åt ihjäl mig på kyckling, räkor och allt vad som bjöds på :'D


Nu ska jag se Wallander om 3 minuter. Kan dock länka till en till bild som jag tog idag först.

Av Anna Danielsson - 17 februari 2008 14:11

Det verkar ha blivit något av en trend att sitta och deppa till det isländska, inte alltför överlyckliga bandet Sigur Rós. Den trenden hakar jag med nöje på, för dom är faktiskt riktigt trevliga. Och deprimerande, som sagt.


Jag var ute och fotade, förresten. Emelie fick posa.



Av Anna Danielsson - 17 februari 2008 12:18

Folk brukar inte tro mig när jag säger att min hund kan flyga :(


Vädret ute är obeskrivligt, ska ut och fota som ett as så fort jag har vräkt i mig lunchen som kommer bestå av kyckling, såklart dränkt i soja och mangoraja :'D


Alltså, det här hade jag ALDRIG kunnat tro men dagens låt är Amsterdam  med Coldplay. Jag kan erkänna mig besegrad av Amanda & Frida, för Coldplay är faktiskt trevliga att lyssna på.


Ikväll skulle typ jag och Epa försöka haffa tag i filmen The Eye (asiatiska versionen förstås) på Hemmakväll och se den. Jag har sett den typ två gånger, men den är BRA.

Av Anna Danielsson - 17 februari 2008 00:13

Fanskap, jag slocknade framför TV:n och missade slutet på Lynley :'( CRY! Känner mig som en gamling som däckar i TV-soffan. Ge mig en rullator nu. Aja, jag skyller på att jag jobbar varje helgmorgon :P


...ska upp imorgon bitti och traska med min tidningsbunt också, så jag borde sova nu I guess.


Innan jag lämnar datorn - nostalgi. Skåda videoklippet och tänk att på exakt den där konserten i Finland stod jag i publiken i somras, och hörde bland annat exakt den där låten live. Turnera mera, Tori D':

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards