Direktlänk till inlägg 18 februari 2008

Mio hatar mig

Av Anna Danielsson - 18 februari 2008 17:48

Mio är för tillfället fly förbannad på mig, sedan jag torterade honom genom att klippa alla klor på hans framtassar. Han tror seriöst att han ska dö varje gång det är kloklippning på gång, han gör inget motstånd men sitter och tjuter som en döende gnu ungefär.


Lite halvskojsig skoldag. Fordonarna hade någon spec-dag där de verkade göra reklam för sitt program eller liknande, så man fick prova köra mini-lyftkran - vilket Linnea gjorde xD Skills that kills. För övrigt har jag aldrig i mitt liv varit med om märkligare väder, först var det nästan vårväder, hur soligt och varmt som helst, sen kollade jag ut genom fönstret fem minuter senare och skådade en full snöstorm :| En stund senare var det sol igen.


Vi hade 3 timmar formlektion, det blev att hänga i keramiksalen. Jag skissade ackompanjerad av Sigur Rós från Erics mobil, också provade jag dreja för andra gången i mitt liv. Linnea har ju typ skillz that skillz där också, när jag provar så går typ lerbiten i två bitar och flyger upp i taket. Jaja, lätt överdrift men något i den stilen brukar ske när det är mig det handlar om.


Nu ska jag snart ut och traska med the vovve, sen ska jag blänga på hockey. Mohaha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards