Alla inlägg under februari 2008

Av Anna Danielsson - 12 februari 2008 22:32

HAHAHA! Om gårdagens ändring av färgschema var vedervärdigt så finns det inte ens ord för det här - plus att man av någon anledning bara ser typ 1/20 av min visningsbild. Ni får helt enkelt gissa hur jag ser ut, mycket mer spännande på det viset.


Jag ska nog slagga nu :O

Av Anna Danielsson - 12 februari 2008 21:01

...det är seriöst mindre okomplicerat att ha att göra med en TREÅRING än dig.

Av Anna Danielsson - 12 februari 2008 20:57

Hela januari månad har gått utan att NÅGONTING av värde har hänt på helgerna förutom vanligt umgänge. Nu blir det tydligen TRE olika födelsedagsfester nästan på raken framöver :O Hoppas jag inte missar nåt när jag är i Haparanda :(

Av Anna Danielsson - 12 februari 2008 20:19

Dagens låt får bli Hello Saferide - Long Lost Penpal.


När man inte ens lyckas baka normala chokladbollar fast man på riktigt anstränger sig till max - räknas man som handikappad då? :(


JAG ska tipsa alla om www.deviantart.com. Alla konst/foto/osv-intresserande, bli medlemmar :D Finns hur mycket som helst att kolla på, och även om du inte lägger ut något så kan du sitta och leta finfina bilder och plocka ihop Art Collections :D

Av Anna Danielsson - 12 februari 2008 18:43

Halken var som sagt askul. Först fick vi bland annat prova "krocksimulator", jag lovar, en krock i 7 km/h känns :O Sen fick dom som ville testa utan bälte, jag ville of course. Lite smått chockerande, tänk att krocka i typ 50 när bara 7 km/h känns så mycket.


Sen blev det ännu mer party - vi fick sitta i en "voltande bil" som snurrade runt, och ta oss ur den upp och ner! xD Det var typ kul, fast inte IRL skulle jag tippa...:P


Halken var också skoj. Vi fick prova skillnader mellan vanliga bromsar och ABS-bromsar och sladda både med och utan antisladd-system på bilen. Det är hyfsat omöjligt att häva en sladd i 50 km/h utan antisladd kan jag meddela xD Men kul var det, wohooo!


Vi var 6 pers och en körskolelärare som for till Piteå, så vi fick turas om at övningsköra "minibuss" på E4 Norr också :)

Av Anna Danielsson - 12 februari 2008 16:03

Har gjort körkorts-halken nu, hinner inte skriva just nu men det var sinnessjukt kul :D

Av Anna Danielsson - 11 februari 2008 20:28

Och hur länge höll jag kvar det där bruna/turkosblommiga färgschemat på en skala? Nu har jag bytt igen på grund av uttråkning, totalt vedervärdigt men det skiter jag i xD

Av Anna Danielsson - 11 februari 2008 20:23
Another Captivating Moment by *sergey1984 on deviantART

Den dagen jag får ta en sån här djurbild ska jag i alla fall hoppa av lycka.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards