Alla inlägg under februari 2008

Av Anna Danielsson - 27 februari 2008 21:05

Konserten gick verkligen gräsligt. HAHA helt katastrofalt, jag borde egentligen sitta och gråta av skam. Fast vi fick i alla fall all info om vår Euro-busstripp, FY FAN vad jag och samtliga andra orkestermedlemmar peppar :D


Nu ska jag göra en smoothie och se Top Model, daaah.

Av Anna Danielsson - 27 februari 2008 17:17

HAHA, engelska muntliga nationella provet alltså. KATASTROF! Jag vet inte om jag ska grina eller garva :'D En sak är i alla fall säker, jag kommer inte våga öppna min stora fula swenglish-talande käft bland alla koola engelsmän i London.


Jag har lämnat in ansökan om att få följa med på skolresan till Auschwitz nu. Två från Anderstorp kommer att få åka, och med mitt flyt kommer det inte bli jag. HUR SOM HELST så måste jag citera konversationen där Emelie Peee sjönk så mycket lägre än GlocalNet.


Jag: Men va, vad ska jag egentligen skriva i den där ansökningen!?

Epa: Men skriv att du inte fick åka på kollo som liten och jättegärna vill fara på läger.


HAHA okej, det var inte lika fult när jag skriver det nu men ändå :(


Har även hunnit med en körlektion idag. Nu har jag snart konsert.


Btw, design-redovisning idag. Var jag färdig? Näe, fast det var nästan ingen annan heller. Tina hade designat och bakat en helt grotesk tårta, jag började typ grina xD Fast den var god, hela klassen fick käka upp den. Tror hon har bild på den i sin blogg :P

Av Anna Danielsson - 26 februari 2008 22:29

Dagens låt får bli en klassiker :'D Tribute to Linn med Anna Ternheim. Live-video, men ni får stå ut med ljudkvallan för ni har inget annat val än att lyssna :)


Har nu pluggat matte i typ tre timmar, har i alla fall lärt mig att bryta ut och utveckla ekvationer, mohaha ^^


Jag borde väl egentligen slagga nu, men jag har inte ens börjat med "Projekt: Göra färdigt designuppgiften". Kommer typ måsta slabba med akvarell i minst en timme, så borde börja exakt nu.


Lyckades äntligen påminne Erique om att ta med dig Final Fantasy 9 till skolan idag så jag fick låna det. Nu ska alltså även jag upptäcka vad som är så himla fantastiskt med FF-spelen. Önska mig lycka till :D

Av Anna Danielsson - 26 februari 2008 19:15

Haha, jag är som hyfsat stressad just nu alltså. Ikväll måste jag lära mig ett helt mattekapitel - och inte direkt ett lätt sådant - och göra klart min designuppgift till formen. Fast innan allt detta så ska jag ut med hunden.


Vi hade redskap/gymnastikövningar på gympan idag. Jag har typ köttsår i handflatorna efter att ha hängt upp och ner i romerska ringar, haha :(


Btw, jag har pajat vår TV.

Av Anna Danielsson - 26 februari 2008 09:23

Har just analyserat en gammal isländsk diktsamling vid namn Havamal på drygt en sida. Börjar egentligen skolan om en halvtimme men jag har varit här i 1000 år redan :( Cry.


Jag är pepp på gympa, jag vill känna mig lite hurtig. Har suttit still hela veckan känns det som -.-


I kväll ska jag NÖTA matte. På rikt.

Av Anna Danielsson - 25 februari 2008 23:23

Haha, fail att AIK förlorade matchen :(


JA, veckans schema dårå. Åde. Måndagen har redan sprungit iväg så vi börjar med:


TISDAG

- Min sovmorgon försvinner på grund av att jag far till London på fredag. Måste alltså skriva en prov-uppsats om Havamal imorrn bitti istället för på fredag :'(

- Hem och VRÅLPLUGGA matte. Fyfan alltså. Ska egentligen ha prov på fredag men som sagt - London, så jag måste göra det en dag tidigare.


ONSDAG

- Form-redovisning, och min designuppgift är inte klar T_T 

- Körlektion, det måste jag se till att komma ihåg o.O

- Senaste dagen att anmäla sig som intresserad av skolresan till Auschwitz i vår. Jag vill absolut åka, undrar vad som krävs för att bli "antagen".

- Konsert hela kvällen

- Hem och plugga


TORSDAG

- Börja packa till London kanske...? :P

- Lämna in Individuellt Val-pappret. Faaan, jag har inte ens hunnit bråka med syon om utökad kurs än xD

- Ringa stallet så Lisa kan "ta över" uteritten på lovet som jag missar


FREDAG

- LONDON :D

Av Anna Danielsson - 25 februari 2008 18:08

Jag har nu även köpt min efterlängtade och välbehövda Cocoa Butter-handkräm från Body Shop. 80 spänn, men det är värt det för Body Shops saker äger och den luktar underbaaart. Dock är det nästan bara jag som tycker det, men jag älskar chokladlukt :'D


Förresten, haha. Glitter hade någon slags kampanj, "Få var tredje grej du köper gratis", så jag och Emelie Peee slog till och köpte tre Suprise Bags var med en massa random smycken xD Jag fick typ BARA skitfula saker, förra gången Epa köpte en så fick hon hur fina smycken som helst :'( Aja.

Av Anna Danielsson - 25 februari 2008 17:32

Nu vet jag vad mitt nya knark ska bli - knäckebröds-sandwiches! De delade ut sådana gratis på stan, med mjukost. Min dag blev gjord <3 Och förresten, har nu klarat 1/5 av min godisfria vecka :D


Hockey ikväll :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards