Alla inlägg under februari 2008

Av Anna Danielsson - 4 februari 2008 10:52

HAHA, jag är helt enkelt för dum för matte. Jag ger upp :D


Wiiie, "matte-test" och sedan form. Ganska slö dag iaf. Och på formen ska vi göra en designuppgift, så det är bara kul :D Eller så fortsätter jag tälja på min kampfisk i trä som aldrig kommer bli färdig (förra uppgiften, täljning med temat "Fågel eller Fisk") Trooor jag ska designa nå kläder i den nya uppgiften. Det är det många som ska, men whatever.


Nu ska jag alldeles strax ge mig ut i najsiga -12 och cykla mot Anderstorpsskolan. HAJBLAHAJ.

Av Anna Danielsson - 4 februari 2008 09:41

Okej, jag var typ i småchock när jag vaknade imorse. Drömde att jag var med i en bilolycka och tappade min ena fot! Sen gick jag liksom runt utan fot efteråt, bara sådär. HUA.


Vi hade frivillig spanska idag. Börja 08.30 eller 11.20, svårt val? ;) Dock är jag ändå uppe för jag ska försöka plugga ekvationssystem på egen hand. Ge mig en smart hjärna :( När nån förklarar hur man ska lösa dom så förstår jag precis, men sen när jag ska göra det själv så är det alltid nåt som blir fel :( Gwäää.


Ikväll blir det yoga, snowboard eller plugga :O Har inte bestämt mej än xD Fast innan det så har jag körlektion. Snart är det time for halk :D

Av Anna Danielsson - 3 februari 2008 18:04

Haha, hyfsat stor ändring i färgschemat på bloggen bara för att jag kände för det. Brunt och turkosblommigt, någon?


Nu borde jag verkligen plugga matte, men vet inte riktigt hur jag ska börja när jag inte fattar vad jag gör :( Även spanska måste pluggas. Väldigt mycket. Det här får bli en asocial vecka.


...plus att jag åtminstone måste påbörja min engelska bok.

Av Anna Danielsson - 3 februari 2008 17:55

Emelie, på väg till träningen, ringde nyss och sa att det står två älgar och käkar typ äpplen i en trädgård bredvid Skråmträskvägen/Laxgatan :P Vi kanske får påhälsning av dom i vår trädgård också, som förra året xD


OCH FÖRRESTEN, vi har SingStar nu. Bara att hojta om du vill komma och sjunga >:D

Av Anna Danielsson - 3 februari 2008 12:58

Helt seriöst, Bilddagboken gör ingenting annat än att LAGGALAGGALAGGA.


UNDERBART ute, massa snö, sol och typ -3 grader :'D

Av Anna Danielsson - 3 februari 2008 00:56

Dags för SÖMN, jobba imorgon bitti ^^ Sen vet jag att jag kommer fastna i min bok i minst en halvtimme också. Hähä.

Av Anna Danielsson - 2 februari 2008 23:35

Jag ska också bli ett smyg-manipulativt äckel, det kan man uppenbarligen dra stora fördelar av.


Jag ska sälja tidningar imorgon bitti också, det har fetsnöat och eftersom vi bor i Skellefteå vars snöplogning av gator som jag redan har wajnat på 123456789 gånger inte existerar så kommer jag få plumsa genom Sunnanå i djupsnö med 25 Aftonbladet och 15 söndags-bilagor i en väska på ryggen. JA, jag badar i självömkan men det är värt det för jag får pengar :'D


Ikväll har jag varit hemma och degat som en...snigel? Har sett nån bra film på TV.


VI HAR KÖPT PLAYSTATION 2 FÖRRESTEN. Här ska köras SingStar :'D Kostade 995 på Ica Maxi, mamma ville också ha SingStar så jag behövde bara betala 200 spänn till det :) Sen har vi min kära syster som bara behöver bidra med hälften så mycket pengar som jag, varför är ett mysterium. Aja, jag kom ändå billigt undan.

Av Anna Danielsson - 2 februari 2008 14:11

Gick upp till Falkträsket med Mio. Mio hade snö upp till magen också hoppade han runt som ett sepe, så han lär sova hyfsat gott nu :P


Såg förövrigt att ett träd hade blåst omkull bredvid Falkträskvägen och hängde över en väldigt nertryckt telefonledning o.O


Nu äter jag chips, mohahaha.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards