Alla inlägg under november 2008

Av Anna Danielsson - 19 november 2008 23:52

Jag tror Balzac på lördag blir överdrivet apkul :D Iofs är jag ett övertaggat mongo, men Balzac har aldrig gjort mig besviken hittills.


Nu ska jag köra ut på stan och he upp min extremt fula så kallade street art-uppgift, hoj!

Av Anna Danielsson - 19 november 2008 23:48

- "Anna är som ett vandrande kärnkraftverk"


- "Om ett bord var fastskruvat i golvet skulle Anna ändå lyckas välta det"

Av Anna Danielsson - 19 november 2008 22:44

OCH VÅR HELVETES JÄVLA SKRIVARE HAR LAGT AV, papprena fastnar halvvägs. Nu får jag byta street art-idé, !"/#(%&CB/(?#&C!#/(CN#/

Av Anna Danielsson - 19 november 2008 22:19

Imorgon ska jag inleda dagen med ett sex minuter långt tal på engelska om London. Jag har inte börjat än, vilket knappast förvånar någon. Aja, lär väl funka på nåt sätt. Ska även till stan inatt och hänga/sätta upp min street art (skoluppgift) ...som jag inte heller har börjat med. Duktig Anna. Jag saknar London, förövrigt:



















Gaaah, älsklingsstad :( Jag vill tillbaka. Så jävla hårt att jag ska bo där när jag är färdigpluggad osv, i alla fall några år.



Imorgon kommer jag vara med i en notis i Norran. Det hela var ett stort misstag, hade jag vetat att dom skulle fota hade jag aldrig svarat på frågor om Ungt Forum. Aja :(

Av Anna Danielsson - 19 november 2008 17:58

60 unika besökare utan att egentligen ha skrivit något av värde, w00t?


Jag sitter för tillfället och dreglar över fotoskolor efter gymnasiet, för övrigt. Känns inte som en realistisk grej att leva på men det är ju typ bara ett års utbildning och bara för att det verkar så jäkla skoj.

Av Anna Danielsson - 19 november 2008 13:47

Jag skämtar inte - téet Earl Grey Cream måste vara det godaste i livet. Jag hinkar i mig koppar på löpande band och skulle typ kunna stå med näsan nerstucken och lukta i tépåsen hela dan. HEAVEN

Av Anna Danielsson - 19 november 2008 10:44

Hej dubbelmoral. Orka förihelvete.


Bara en lektion kvar, tjoho. Jag är inte ambitiös kan jag lova.

Av Anna Danielsson - 19 november 2008 08:43

Det vore en rätt stor fördel om man någon gång fick igen sina jävla pengar som man har lånat ut, speciellt då man ska boka en tågresa!


Jag satt uppe till tre inatt och har sovit 4-5 timmar. Slutar tio i tolv idag och vi ser film på svenskan, så ändå tjill.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards