Alla inlägg den 27 november 2008

Av Anna Danielsson - 27 november 2008 22:23

Jag råtaggar ändå på imorgon trots att negg-mode för. Station ftw :D


JA, jag är utgångs-nörd! Anledning? Man är 18 år en gång i livet och jag tänker då passa på att utnyttja detta tillfälle. Tänker inte sitta där på min rullator om 60 år och ångra att jag spenderade mina sena tonår med att uggla hemma varje helgkväll, det har man tid för senare i livet (typ när man är pensio).


TJO!

Av Anna Danielsson - 27 november 2008 21:47

Ryktet går om att studiebidraget kommer imorgon, vilket vore MER än välkommet. Jag har varit totalblack i en månad, får sno förskottspengar från tidningssäljarlönen för att överleva :( Sen kommer förövrigt lönen snart också, så då blir det väl ungefär en tusing till :'D


HATA JUL förövrigt, jag kommer fan bli ruinerad på julklappsköp för pengar jag inte äger. Hela högtiden är ENDAST till för att slösa pengar, blir bara störd. Halva julafton + alla heldagar runt den kommer jag förövrigt tillbringa i stallet, det är iaf najs så jag håller mig sysselsatt.

Av Anna Danielsson - 27 november 2008 21:33

Jag kan inte ens beskriva hur jävla vidrig den här dagen har varit.


Började med ett apsvårt engelskaprov. Seriöst, det var typ det sjukaste, och det värsta var att jag i efterhand kom på att jag hade misstolkat en uppgift och satt och kastade om en massa ord som man egentligen bara skulle grammatik-böja. Hur dum är jag? Förtjänar seriöst IG.


På grund av sömnbrist (igen) så sov jag bort både samhälls och nutida konsten. Vi fick sen några omdömen, som faktiskt var en positiv överraskning. Dom var ju rådåliga men jag trodde att det skulle stå "IG-ANNA" överallt. Lärarna "efterlyser mer energi" hos mig. Tro mig, om jag hade det minsta spår av motivation så skulle jag använda den men den ligger...begravd nånstans. Fyfan.


Enda positiva är väl att jag har pluggat matte inför helvetesprovet imorgon och det gick väl hyfsat för att vara jag. Annars har jag typ varit på allmänt kasst humör och hatat världen (speciellt vissa extremt efterblivna individer) med mera.


Lärarna är för övrigt "less på min negativa attityd". TRO MIG, ingen är mer less på mig än jag själv.


Enda roliga idag var skolmatsalen då Eric gjorde världens fulaste grej vars poäng inte går att återberätta i text, vi fick iaf meltdown allihopa xD HAHA jag dör.


Nä, hejdå.

Av Anna Danielsson - 27 november 2008 11:15

Skola. Arbetsmiljö-mongouppgift. Datasal.


Mwnüüüüüüüüüüüüüüüüü


Tagga imorgon kväll :D

Av Anna Danielsson - 27 november 2008 00:04

PERSONLIGHET (JAG ÄR):
Blyg: Oftast inte
Smart: Oftast inte
Långsam: På morgonen iaf
Stressad: Konstant men jag gillare, hellre stressad än uttråkad

Tålmodig: Långt ifrån
Djup: Lika djup som en vattenpöl ungefär
Öppen: Nej
Ärlig: Rätt så
Positiv: Det var ett bra tag sen
Rolig: Iaf underhållande i all min tragik
Ansvarsfull: Stundvis och beror på vad det gäller.


FAVORITER (FAVORIT):
Låt just nu:
Just nu är det nåt från Aimee Manns Smilers-skiva
Film: Låt Den Rätte Komma In för tillfället
Bok: Dunno :O
Lärare i skolan: Dunno
Plats: LONDON
Favoritfrukt: Vattenmelon och lychee

ÖVRIGT (JAG HAR):
Sytt:
Sytt i tyg eller sytt ett sår? Ja på första och nej på andra isf.
Opererat mig: Nej
Sjungit i duschen: Ja
Hoppat bungyjump: Nä, men vill
Fobi för något: Inte extremt men jo
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Ja

LIVET:
Skriva eller tala:
Båda och?
Vatten eller cola: Vatten
Mobil eller mp3: Mobil med mp3
Snygg eller charmig: Sprolla
Frukt eller grönsak: Frukt forfan
Film eller serie: serie. Film
Festa eller softa: Festa
Sommar eller vinter: Båda i lagom mängd
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: Lampa
Kärlek eller vänskap: Inget av dom, hatar alla

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards