Alla inlägg den 6 november 2008

Av Anna Danielsson - 6 november 2008 20:59

Bara för att förstöra er nattsömn några veckor framöver, såhär fashion var jag på halloween.

Mat

Av Anna Danielsson - 6 november 2008 18:21

Tydligen fanns det ingen middag här i huset så jag drar till Frasses Moröhöjden nu och fläskar i mig en pommesmeny ^^ Foood

Av Anna Danielsson - 6 november 2008 18:14

TAGGA LIVET!


Vi ska ju utomlands med SSB (orkester) i vår, och ETT POTENTIELLT RESMÅL ÄR LONDON :D


ASGFJAPFASFPANSFLSA

Av Anna Danielsson - 6 november 2008 14:33

Morgondagen är under planering :D


Först blir det för-förfest - vi ska nämligen dra till Tre Kronor och testa käka en Calskrove-middag! Jag antar att inte jättemånga vet vad en Calskrove är, jag kan berätta att det är en Skellefte-specialitet (enligt Aftonbladet iaf) och består helt enkelt av ett skrovmål med pommes och allt INUTI en Calzone-pizza xD Jag har till och med hört rykten om att det är gott. Blir nog rejv det där :D


Sen blir det en...förfest som vi inte vet nånting om än. Återkommer mer om det senare.


Slutstation för kvällen är Balzac iaf :D Inte helt otippat. Jag tror det kommer bli skojskojskoooj :D


Btw, bilnyckeln är tillbaka, den hade drullat ur min jackficka på E-Fyran och nån hade lämnat den till receptionen.


Btw 2, jag försov mig till klockan ett idag.

Av Anna Danielsson - 6 november 2008 14:32

Det går lösa rykten om en utbytesresa utomlands med fotogruppen i vår!


Blir det så så blir jag en nöjd och glad Anna :D FAN vad kul det vore, skulle ju spåra as hell :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards