Alla inlägg den 21 november 2008

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 17:46

Lullade på stan med Bodén, vi kirrade Balzac-förköp och gaggade runt i affärer.


Ikväll blir det filmgloende och just nu taggar jag MAT.

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 16:35

 

Smygreklam för vårt lilla...familjeföretag.


http://klagomuren.devote.se

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 16:19

82 unika från ingenstans typ. Hej på er också :O Vad är det jag skriver som ni finner så intressant?


Såhär pigg ser jag ut i skolan.

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 02:07

Jag vill så jävla mycket se den här på bio! Alla tycker ju tydligen att den är hur bra som helst. Geee miiig pengar :O


Vampyrfilmerna tar över världen, som sagt.

SMS

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 01:51

Hittade nån lagomt ful/sjuk lista. Iaf:


1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio, SMS:et blir svaret
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om din partner var otrogen mot dig?
Haha då borde du kanske sova xD vet dock inte om jag ska se nått eller om jag bara ska lola kolla på någon serie kanske.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha jag vet. En ful jävla bild i norran. Den är ju inte särskilt ny ;)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hallå? :O


Vilket sms blev du mest berörd av?
Ni får ju gärna ta med er något att äta på. Typ chips eller nå. För jag har inget sånt hemma...

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vi ska dra igång redan vid sju tror jag :P haha men man skulle ju kunna dra igång en film typ? ;) haha men jag vet inte hur många filmer vi har. Du har ingen? :P

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vet ej, minns inte hur jag blev bjuden, bara att jag blev det,.. Tror jag? Haha

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Hahahaha LOL ! Du kommer aldrig komma hem xD

Vad vill du höra mest av allt?
Vi väntar på taxi! Möt oss på tågstationen snart =)


Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Ja fan ;)

Din romantiska replik?
Haha, inga slagsmål än? :)

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Skulle bli pinsamt

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 01:34

Nä, jag tror inget slår Trästocksveckan med 2-4 timmars sömn per natt en vecka i sträck, fast nu har jag sovit 10 timmar sammanlagt under tre vardagsnätter. HEJAAA. Har inte gjort biluppgifterna heller, och inte loggboken. Får fixa sig på något vänster...nån gång.


Nu borde jag lägga ner, är så övertrött att jag inte fattar vad jag tänker.


Fredag imorgon-zorr, inga planer för den kvällen än men något lär väl uppenbara sig. Lördag är det Balzac som sagt ^^ Och Piteå på dan.


Såg en väldigt skum film ikväll på tvåan, Paris, Texas. Udda men den funkade väl, skickar med trailer.


Tänkte ju skriva nå mer men glömde bort vad. Aja.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards