Alla inlägg den 2 november 2008

Av Anna Danielsson - 2 november 2008 20:29

Dog av trötthet när jag vaknade imorse. Skulle gå ut till bilen för att köra iväg och hämta tidningarna, tog ett steg ut från ytterdörren/bron och gleeed hela vägen fram till bilen. Det var typ osynligt fruset regn på marken, hur halt som helst. Sjukt. var även ute och slirade med bilen på eftermiddagen när jag skulle skjutsa syster.


För tillfället är jag HELT seg i skallen. Galet. En sak är iaf positivt, mamma hade köpt nåt "konstigt té" och när jag luktade på det så tjöt jag ungefär av glädje, för det verkar vara chai-té :D Ska testa om jag har rätt nu, mahaha.

Av Anna Danielsson - 2 november 2008 02:24

Ja, jag är då inte van vid vinterkyla efter Spanien iaf. Kom hem för ett rätt så väldigt bra tag sen och tog inte ens av mig ytterkläderna, nu sitter jag vid datorn i jacka och halsduk och fryser. Taggar inte tidningssäljande imorrn bitti.


Treflig kväll med bowling, sällskapsspel och Max-häng iaf. Rapportera som vanligt om bilder inte syns.

Mina fötter i en 49:a respektive min ordinarie 36 nederst xD Haha

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards