Alla inlägg den 26 november 2008

Av Anna Danielsson - 26 november 2008 23:26

NU ska jag skriva nåt som liknar en sån där patetisk mode/prylrecension-blogg, men det skiter jag i för DETTA är typ livets gåva till mig:

En dyr tub (75 spänn) med aloe vera-gelé, och det var fan värt varenda krona! Jag har extremproblem med torra händer varje vinter (dvs jag brukar gå runt och blöda på händerna pga detta) och ingenting har hjälpt - förutom den här! Slurpas in i huden på typ 1 sekund och sen har man len hud som jag vet inte vad. LÖÖÖV, synd att jag inte har råd att köpa en ny nu när den börjar ta slut :(

Av Anna Danielsson - 26 november 2008 23:19

IGNORERA videon för jag vet inte vad grabben pysslar med, var enda jag hittade som inte var nån ful hiphop-remix. IAF, Amy Winehouse-låt som läggs ut för att den är så extreeemt mycket Spanien-nostalgi :'D Tänker bara att vi är ute på Tramps i Fuengirola och rejvar när jag hör den, haha :)


Idag har jag...knappt gjort någonting av vad jag tänkte göra. Glömde till och med bort att ringa och rapportera en massa bortglömda Aftonbladet-tidningar som är osålda. Har faktiskt pluggat lite matte med Linn och Petter, men vetefan hur mycket det hjälpte.


Engelskaprov imorgon bitti, men det kör jag på instinkt. Ska läsa litegrann nu kanske.


FY FAN SÅ JÄVLA TRIST JAG ÄR, det enda min blogg handlar om är ju skoljobb. Hatelife, haha!


Ska kanske skriva nånting annat iaf. Jag åt en rågod macka för nån dag sen, kanske intresserar någon?



Av Anna Danielsson - 26 november 2008 13:28

För övrigt börjar SUS årliga jul-konsertande nu, dvs konserter HELA tiden. Vi ska runt och spela i kyrkor och jaddajadda, har två i helgen till exempel vilket sinkar mitt skoljobb ännu mer :'(


Har jag nämnt att vi har hyfsat mycket snö nu, förövrigt? Tror hela vintern bestämde sig för att komma på några dagar, sa som bara "duns" också låg all snö där. Kommer säkert smälta bort :(


Och snö + stressad Anna på cykel slutar aldrig bra. Igår speed-cyklade jag som vanligt och hade råbråttom, och cyklade uppför en (uppenbarligen) istäckt trottoarkant. Cykeln tippade och jag dök i backen, haha. Heja.


Gagaga, farewell.

Av Anna Danielsson - 26 november 2008 13:21

JAHAPP, en lista på allt jävla skoljobb som jag har att göra då.


- Engelska C-prov imorgon

- Språksociologiuppsats i svenska som jag inte har gjort än >.<

- Nytt försök att tenta matte B på fredag

- Skriva klart en foto-for-dummies-systemkamerahandbok till på måndag

- Göra en nytolkning på ett valfritt Sune Jonsson-foto (iofs kul)

- Bokanalys av Candide

- Rita/måla nåt på en kartongplatta, tema Ung

- Skriva typ ett papper om USA:s politiska system, jaddajadda¨

- Skriva en arbetsansökan på engelska

- Skriva en researtikel på engelska

- Göra klar en plansch om en yrkesskada (vibrationsskador), grupparbete som tur är

- Renskriva och fixa klar projektloggboken, samt börja peta runt med alla bilder, börja beställa fotoboken osv


HAHA fy fan, jag vill typ kräkas! Börjar typ kallsvettas bara jag kollar på listjäveln, rätt åt mig som skjuter upp exakt allting :( Haha


Ska iaf börja med att gå ut med hunden.

Av Anna Danielsson - 26 november 2008 00:22

Jag har egentligen MASSOR av plugg att göra, men skjuter upp det som vanligt. Försöker intala mig själv att jag orkar plugga mer imorgon om jag sover inatt...haha :(


På fredag bir det stress of doom. Ska vara i Bureå kyrka och ha konsert med orkestern, repet börjar halv 5, konserten 7 och slutar åtta. Rejsa tillbaka till stan och dra till Epa där det blir förfest ---> Station. Blir förmodligen skojs som vanligt :D


För övrigt - min vän Mimmi ska åka till Sydafrika och volontärjobba med lejon :| Jag är ungefär så sotis så jag vill dö :(

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards