Alla inlägg den 5 november 2008

Av Anna Danielsson - 5 november 2008 22:21

Jag.Har.Tappat.Bort.Bilnycklarna


Det sker ju inte. Dom har alltså försvunnit ur min jackficka. Sprang runt runt på stan i mörkret hur länge som helst och letade utan resultat. FAIL, jag vill hänga mig själv. På riktigt alltså. Hur mycket missflyt kan en varelse ha!?


Iaf, nåt trevligare är att det är Balzac på fredag. JA, vi är överpeppade utgångs-maniacs men vi gillar det ;)


Sen ska vi dra ihop en klump folk och ta en helgtripp till Haparanda någon helg framöver. Nån vill förmodligen till IKEA också vill folk över till Finland och Alko skulle jag tro ^^

Av Anna Danielsson - 5 november 2008 14:02

Slänger bara in en bild på Azul, extremt fin vovve på SOS. Hade jag haft tid att vara fosterhem igen så hade jag lätt velat ta med han därifrån.

Av Anna Danielsson - 5 november 2008 13:36

Jag MÅSTE ta tag i lite skoljobb idag, på riktigt. Tänker börja med språksociologi-uppsatsen som jag missade deadline på, det var när jag var i Spanien :S Sen måste jag slipa lite på min loggbok, men det är mindre jobbigt.


Ska möta teh Waynes-nördargäng i eftermiddag och försöka stå emot impulsen att slösa pengar på chailatte.


Jag tänkte ju för övrigt skriva nåt smart här, men jag glömde bort vad. Skit samma.


JUST JA, på lördag drar vi (jag, Emo och Amanda) till Sthlm :D Deni

Av Anna Danielsson - 5 november 2008 12:18

Långrep + pizza med SUS (orkestern) igår, sen drog jag till Sanna och såg skräckisar med hon, Annica och Robin.


Nu ska jag vandra ut med hunden, sen ska jag på något vis orka släpa mig till skolan och lämna in mitt praktikpapper samt gnöla på syon. Farväl.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards