Alla inlägg den 8 november 2008

Av Anna Danielsson - 8 november 2008 16:09

Avfärd mot Jööörn om knappt två timmar, och därifrån går the tåg ^^


Kanske borde överväga att ta fram en resväska, iaf o.O

Av Anna Danielsson - 8 november 2008 12:19

Hur jag ska ha råd att leva i Stockholm i tre dagar är en gåta, men JAG SKA I ALLA FALL DIT :D Tror vi kommer ha smått apskoj om jag ska vara helt ärlig. Taggar dock inte tågåkning, känns som om jag har fått en överdosering inom den kategorin. Iofs har jag ju folk att vara social med den här gången ^^


Jag skulle vilja tokshoppa i Stockholm, men jag är glad för att jag ens har råd med tunnelbana :S Eller okej, så illa är det inte men jag vill ju som ha lite pengar att överleva på när jag återvänder från huvudstaden också.


AIMEE MANN-KONSERT BLIR DET IAF FTW :D Därför lägger jag in en låt, sen vet jag inte vad videon har med saken att göra.

Av Anna Danielsson - 8 november 2008 03:25

Hej å hå och fy fan vilken kväll, positivt menat alltså :D Haha


Calskrove-käkning:


Förferre:


Cykeltur mot stan och Balzac med tre pers på cykeln:


NU är det sömn, jobb imorgonbitti (cry) och sen TAGGA STOCKHOLM :D Hoj hej.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards