Alla inlägg den 25 november 2008

Av Anna Danielsson - 25 november 2008 22:27

Jag har seriöst slirat ur TOTALT när det gäller skolarbete. Får verkligen ingenting gjort, har tusen ogjorda uppgifter med mera. Jag är helt enkelt LAT och känner inte igen mig själv, förr (iaf i högstadiet) var jag - som nu- en extrem uppskjutare som satt uppe natten före och gjorde allt - men då gjorde jag det i alla fall, till skillnad från nu. GAH, hatar mig själv. I trean ska man ju rå-satsa egentligen men jag har istället slackat ihop totalt >.< Misstänker att det är min matte B-fail som har gjort mig allmänt omotiverad.


Äää :(

Av Anna Danielsson - 25 november 2008 13:58

Jag sitter i en skoldatasal och ska egentligen skriva om skaderisker med vibrationer på arbetsplatser. Huh?


Orkester ---> Hockey ikväll. Engelskaprov på torsdag och matteprov på fredag. Engelskan borde jag plugga på men det brukar inte gå bättre även om jag gör det, egentligen bäst att bara improvisera och inte tänka för mycket när det är grammatik-tjafs. Matten är jag lix körd i och bortom all räddning, men jag lär väl försöka plugga lite iaf.


Aja, farväl.

Av Anna Danielsson - 25 november 2008 01:21

Nu gör jag något banbrytande och säger godnatt före klockan två på natten :O

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards