Alla inlägg den 14 november 2008

Av Anna Danielsson - 14 november 2008 16:12

Har nu suttit i datorn typ 3 timmar, wärt.


Vart inge Monopolkväll heller, nu blir jag emo. Har inte varit hemma på helgkvällar på typ ett halvår och planerar inte att börja med det nu. Ge mig sysselsättning någon? :(

Av Anna Danielsson - 14 november 2008 12:17

Monopol-battle ikväll skulle det tydligen bli, blir förmodligen trevligt. Var ett tag sen det inte var fest/Balzac/Station på en fredag nu.


Första roliga bildlektionen på länge idag, det var bara flum :D

Av Anna Danielsson - 14 november 2008 01:04

66 unika besökare, det går framåt som sagt ^^


Nu ska jag slagga, även om det är trevligare att snurra Smilers i cd-spelaren och dega vid datorn. Gonatt.

Av Anna Danielsson - 14 november 2008 00:19

Jaha, tydligen blir det nog inte London med SSB :( Några av oss trumpetfolk var ju iaf taggade till tusen och la fram förslaget som verkar ha ratats av ledarna efter en veckas övervägande. Istället blir det nog antingen nån fransk by (?) som heter Caen eller Budapest. Budapest verkar det luta mot, vore iofs skoj det också med tanke på att man inte direkt kommer på att "Jag ska dra till Ungern!" varje dag, då får man ju se ett nytt land. Men London är ju...bäst :( AJA, blir nog skoj vilket som.


VS

VS

Av Anna Danielsson - 14 november 2008 00:11

HAHA jag blir ALLTID lika skräckslagen varje gång en lampa går. Satt här i lugn och ro vid datorn nyss också smäller/sprakar det till en decimeter från mitt fejs och bordslampan dör. Höll ju på att få hjärtstopp och flyga upp i taket, haha :(


Nu taggar jag för ett IG imorgon, har inte gjort bild-kavajen och det är redovisning. Tur att det verkar vara långt ifrån bara jag som inte har gjort den iaf.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards