Alla inlägg den 17 november 2008

Av Anna Danielsson - 17 november 2008 20:33

Var som en hyfsat bra dag idag ändå, av någon underlig anledning. Förutom det extremt positiva och ännu mer otippade engelska-betyget så fick jag ännu en positiv överraskning när jag kom till stallet - ridlektionen bestod nämligen av hoppning :D Alltid lika party, plus att jag fick hyper-hesten Amigo så det vart lite speedat och sånt är alltid skoj :D


Dagens hat däremot: FOLK SOM MASKAR I TRAFIKEN. VAD är problemet? Man kör INTE 70 på en 90-väg, man GÖR inte det. Är man för kass för att hålla farten så får man fan dumpa bilen hemma och promenera/cykla/krypa/flyga eller vad man nu känner för istället. Det finns faktiskt normal-kompetenta bilister bakom er blockare som gärna vill nå sin destination i år, jävla idioter.


Nu ska jag fortsätta se hockey, Skelltown AIK leder borta med 5-0 :D

Av Anna Danielsson - 17 november 2008 18:01

Jag är ändå lite nöjd för tillfället. Nöjdare iaf. Tydligen ligger jag på VG i engelska C trots att jag har missat typ tre veckors lektioner + två (eller tre kan man kanske säga) viktiga uppgifter. Det finns hopp alltså :O


Off to stallet nu :)

Av Anna Danielsson - 17 november 2008 01:33

piercingar - Bara öronen och det gills inte antar jag

tatueringar - Nej

längd - 1.66½

skostorlek - 36-37

hårfärg -  ...mellanblond?

vad är du rädd för - Sprutor/blodprov

vem/vilka vet mest om dig? - Ingen tror jag

gillar du att tvätta? - Ooo ja, det är ju himlarns kul...ellernå

gillar du berg-och-dalbana - Jaaa

vad ska du göra ikväll? - Kvällen har redan men sova vore ju en idé

önskar du att du bodde någon annanstans - JA

tänker du på självmord - Nej

tycker andra att du är attraktiv -  Alla mongon på Balzac/Station uppenbarligen :'(

vilket shampoo använder du - Det som finns hemma

morgon- eller nattmänniska? Natt

sparare eller slösare? Sparare (fast inte för tillfället)

bio eller promenad? Båda, men promenad är billigare

är du kittlig? Jag sparkas om du försöker

rädd för insekter? Fästingar iaf :|

vad gjorde du kl 8 i morse? Sov

nämn något som gjorde dig glad igår: Verkligen ingenting

vilka är viktigast för dig? Men ingen

snarkar du? Nope

om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Teleportera mig

stökigt eller välstädat? Föredrar välstädat men har det ändå stökigt

vad gör du om du får hicka? Lider




Favorit..

mat - Kött, kyckling, asiat-mat och sushi osv

låt - För många för att skrivas, men Winter - Tori Amos är fortfarande bäst genom tiderna.

dryck - O'Boy?

film - This Is England, Little Miss Sunshine, Silence of the Lambs, The Shawshank Redemption, Green Mile OSV.





senaste

bok du läste - Luftslottet som sprängdes

personen du fick brev av - Ingen aning

personen du fick sms av - Petter eller Sanna, minns ej

gången hela din familj åt middag tillsammans? - Idag

saken du köpte - Chokladkaka

vad har du gjort idag - Ingenting av värde

brukar du svära mycket -  Ja

hur tidigt stiger du upp - Oftast för sent

gillar du att slåss - Ja, jag dödar folk

vad är du allergisk mot - Nyser av katter men det har jag förträngt

var har du ont - Ingenstans

använder du hårspray - Inte i överdrivna mängder

favoritserie - Six Feet Under, Cityakuten osv

Håkan Hellström eller The Ark - INGEN

gillar du ketchup - Nej, men kan äta det

är du glad nu -

var du glad igår -

varför? -  Fanns ingen anledning

vad dansar du till - Det mesta >:D

Stockholm är -  WONDERFUL

Göteborg är - Trevligt

kan du sjunga - Vinner i SingStar men det låter förjävligt

gillar du att sjunga? Jovars, inte speciellt seriöst ska dock tilläggas

guld eller silver - Sprolla

Spaghetti eller makaroner - Båda

Vad vill du helst besöka, Thailand eller Hawaii - Båda





VEM :

Saknar du - Ingen specifik

vill du döda - Alla. Nä, jag vet inte

rörde dig sist - Ingen aning

vill du slå - Många

vill du kittla - Ingen

kramade du sist - Minns ej

vill du prata med - Ingen

skrek du på sist - Jag brukar inte skrika på folk

vill du vara som - Ingen

sårade dig sist - Ingen

vill du bli galet full med - Orka

gjorde dig riktigt glad senast - Ingen

ringde du senast - Minns ej

är vackrast på jorden - Ingen





HAR DU :

för många vänner - Går det ens?

förföljelsemani - Nej

tvångstankar - Nej

någon annan psykisk sjukdom - Räknas idioti?

någon fysisk sjukdom - Nej

någon skada - Nej

färgat håret - Tonat och slingat några gånger för längesen men nu är det 100 % naturligt för jag är feg.

brutit några ben - Nej, flyt kallas det

egen dator - Nej

bra självförtroende - Beror på hur man ser det

varit otrogen - Nej

lämnat landet - O ja

rymt hemifrån - Inte seriöst

tuttat eld på nått - En tändsticka

gjort något olagligt - Inget extremt iaf





HUR :

svarar du i telefonen - "Hallååå"

fördriver du tiden - Dator

mycket pengar har du - Inte mycket för tillfället :(

tjänar du pengar - Säljer tidningar

ofta bäddar du sängen - Orka

ofta diskar du - Hej diskmaskin

ofta städar du - När min garderob har förflyttat sig till en hög på golvet kan det hända

många stör du dig på - Extremt många

ofta träffar du din familj - Varje dag





VÄLJ :

katt eller hund -  Hund

vitt eller svart - Båda

varmt eller kallt - Varmt så länge det inte gäller typ...glass

vatten eller land - Land, men vatten kan också vara trevligt

telefon eller internet - Internet

musik eller tystnad - Musik, men tystnad kan också vara trevligt

bok eller film - Båda

leva eller dö - Leva

Av Anna Danielsson - 17 november 2008 01:25

Snodd från systers blogg


Tre saker jag inte förstår mig på:

1. Matte B

2. Idioter (jag är en, men det finns värre)

3. Folk som faktiskt vill bo i Skellefteå




Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordetjag sitter vid:

1. Systemkamera

2. Godispapper

3. 50-lapp




Tre saker jag gör just nu:

1. Datrar

2. Somnar nästan

3. andas...?




Tre saker jag vill göra innan jag dör:

1. Resa överallt

2. Bli rik

3. Bli kroniskt glad




Tre saker jag kan:

1. Vissla

2. Åka snowboard

3. ...gå?



 Tre saker jag inte kan:

1. Passa tider

2. Laga mat

3. Fånga en boll som kastas till mig




Tre låtar jag tycker att du ska lyssna på:

1. I Can't See New York - Tori Amos

2. Independence Day - Elliot Smith

3. The Moth - Aimee Mann




Tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. Spela gitarr

2. Massa mer språk (men jag orkar inte)

3. Matte :(




Tre favoriträtter:

1. Det mesta som innehåller kött

2. Det mesta som innehåller kyckling

3. Sushiii :D

Av Anna Danielsson - 17 november 2008 01:13

Vart alltså sällskapsspel (TP) hos Sanna ikväll. Jag vann över det övriga folket, och fick världens pik av Robin.

- Men alltså Anna, vid första anblicken ser du ju inte ut som en person som är så...beläst.


HAHA, nu är det alltså bekräftat. Jag är inte bara ful, jag ser dessutom dum ut:( Har som misstänkt det en längre tid också iofs.


Också kvällens andra quote:

- Alltså Anna, är du senil eller?

- Men nä...vars fan la jag bilnycklarna?


Jag är sämst och jag älskar det :D Nu har jag för övrigt fått hem mitt fotodiplom från NND Digitaltävling...typ ett år senare.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards