Alla inlägg den 15 november 2008

Av Anna Danielsson - 15 november 2008 22:03

Vart pannkaka av hela kvällen så nu är jag tillsvidare lämnad ensam åt mitt öde :( Denna situation löser jag genom en lång kvälls/nattpromenix, ids inte sitta inomhus och gagga. Tydligen skulle det dock eventuellt bli film senare inatt (!?), aja xD

Av Anna Danielsson - 15 november 2008 21:21

Med tanke på att jag äger mäktiga 180 (hundraåttio) kronor så måste jag typ dissa Hund 08 i år, vilket känns fasansfullt deprimerande :'( Skulle kunna gå om inte tåghelvetena var så dyra, minst 500 spänn enkelväg funkar inte :( Funderar på att ställa mig i ett gathörn med en hatt och sjunga, eller nåt. Usch.


DÄREMOT tänker jag, Bodén och Rårå dra på party party-weekende (mest geeky jag någonsin skrivit) i Sthlm i januari, så nu snokar vi på billiga tåg :) Går rätt bra faktiskt.

Av Anna Danielsson - 15 november 2008 19:40

Gick och la mig typ...halv 5 imorse. Intelligent? Nä. Värt? Ännu mer nä.

Ikväll blir det typ filmvaka med kvalitétsfilmer (äntligen har jag fått min vilja igenom), så det blir typ Gudfadern och dylikt hoppas jag.


Har varit på hockey ikväll, mest udda matchen någonsin. Vart oavgjort efter sudden, AIK gjorde 2 mål på 50 skott. Heja.


Ännu mer reklam: http://klagomuren.devote.se

Av Anna Danielsson - 15 november 2008 03:18

ETT FAMILJEFÖRETAG HAR STARTATS. Nä, men jag, systern och kusinen har kickat igång en gemensam gnäll-blogg. Besök så vi känner oss lite påååppiz. Dock är Angelica än så länge inaktiv, skämmes ^^

http://klagomuren.devote.se

Av Anna Danielsson - 15 november 2008 02:51

Aptrevlig kväll hos Anton, börjades med lite Guitar Hero och fortsatte med Linns extremt flummiga sällskapsspel. Innehöll massa konstiga utmaningar och shit, kan ju ge några exempel: Jag fick dansa/sjunga Små Grodorna och dricka ett halvt glas mjölk med två matskedar socker i, William gjorde 10 kullerbyttor på köksgolvet, Anton gick catwalk och Linn imiterade en Friskis&Svettis-ledare. Var småkul och flum iaf. Erika och William drog efter spel-battlandet och jag, Linn, Petter och Anton såg Notting Hill. Enda kärlekskomedin jag kan se hur många gånger som helst, den är ju för king :D Haha


Tidningssäljande imorgon bitti, om 6 timmar närmare bestämt. Därefter ska jag kuta på stan och shoppa (respektive fönstershoppa för min del) med Bodén, sen ska vi dra på hockey med Petter och kanske Rårå, om vi får nån kontakt med människan.


...godnatt?

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards