Alla inlägg under november 2008

Av Anna Danielsson - 24 november 2008 20:49

http://www.cherrycoke.se/


HAHA värdaste grejen. Men det är hur god som helst, signa :D

Av Anna Danielsson - 24 november 2008 00:58

Nä, jag vet, man lyssnar aldrig på Youtube-klipp i bloggar, i alla fall inte jag, men den här är så bra så jag lägger in den ändå bara för att.

Av Anna Danielsson - 24 november 2008 00:56

Ännu mer reklam på G, wohooo.


Gnällbloggen undertecknad Danielssons/Olsson. Vet inte om det har lyckats, men jag hade tänkt dämpa wajnet i den här bloggen genom att ventilera mina aggressioner här: http://klagomuren.devote.com


Av Anna Danielsson - 24 november 2008 00:40

Men NEJ, jag känner inte peppen på att vada genom snö upp till knäna till skolan imorgon. Fy och fan, vill dö.


Borde egentligen sova. Senaste 4-5 nätterna har jag sovit minst 2 och max 4 timmar per natt, skills. Inatt efter Balzac drog vi till Linn och kom fram till att vi inte orkade promenera hem till Sunnanå respektive Mobacken, så vi kraschade på golvet och jag sov i 4 timmar innan jag skulle upp och sälja tidningar. Heja.


Men sömn är överskattat som sagt, roar mig med att sitta på Blocket och dregla över Stockholm-lägenheter istället.


Kan ju bjunka på lite fjortisbilder från igår också.

Av Anna Danielsson - 23 november 2008 22:11

JUST JA, dagens (eller gårkvällens) cred går till min kusin. BRA JOBBAT ANGELICA, jag dör xD Haha

Av Anna Danielsson - 23 november 2008 22:06

Snöstorm utlovas i natt och den har börjat. Taggar verkligen att cykla till skolan imorgonbitti med tanke på Skellhell kommuns underbara (...) snöplogning.

Av Anna Danielsson - 23 november 2008 18:12

Syster kom vandrandes nyss och frågade vad jag skulle göra ikväll.


"Ööö...inget."

"Kan du inte skjutsa oss till isladan?"

"Men nä, jag pallar inte."¨

"Snälla!"

"Men nej."

"Du får tre påsar ischoklad!"

"Okej!"


HAHA svårövertalad lirare :( Nu äter jag iaf ischoklad.


Skyltsöndag var boring som vanligt, fy fan och hemskheter för kyla - det var hur kallt som helst. Jag, Linn, Petter och Anton var och vandrade, vi köpte knäck, lyssnade på Espri och flydde sen in på Café Kanelen där vi satt och häckade.

Av Anna Danielsson - 23 november 2008 14:28

Pyser till stan och kollar skyltsöndag nu. Lika boring varje år men jag ska köpa knäck iaf :'D


Vi har snö nu, förövrigt :O :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards