Alla inlägg under november 2008

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 02:07

Jag vill så jävla mycket se den här på bio! Alla tycker ju tydligen att den är hur bra som helst. Geee miiig pengar :O


Vampyrfilmerna tar över världen, som sagt.

SMS

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 01:51

Hittade nån lagomt ful/sjuk lista. Iaf:


1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio, SMS:et blir svaret
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om din partner var otrogen mot dig?
Haha då borde du kanske sova xD vet dock inte om jag ska se nått eller om jag bara ska lola kolla på någon serie kanske.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha jag vet. En ful jävla bild i norran. Den är ju inte särskilt ny ;)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hallå? :O


Vilket sms blev du mest berörd av?
Ni får ju gärna ta med er något att äta på. Typ chips eller nå. För jag har inget sånt hemma...

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vi ska dra igång redan vid sju tror jag :P haha men man skulle ju kunna dra igång en film typ? ;) haha men jag vet inte hur många filmer vi har. Du har ingen? :P

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vet ej, minns inte hur jag blev bjuden, bara att jag blev det,.. Tror jag? Haha

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Hahahaha LOL ! Du kommer aldrig komma hem xD

Vad vill du höra mest av allt?
Vi väntar på taxi! Möt oss på tågstationen snart =)


Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Ja fan ;)

Din romantiska replik?
Haha, inga slagsmål än? :)

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Skulle bli pinsamt

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 01:34

Nä, jag tror inget slår Trästocksveckan med 2-4 timmars sömn per natt en vecka i sträck, fast nu har jag sovit 10 timmar sammanlagt under tre vardagsnätter. HEJAAA. Har inte gjort biluppgifterna heller, och inte loggboken. Får fixa sig på något vänster...nån gång.


Nu borde jag lägga ner, är så övertrött att jag inte fattar vad jag tänker.


Fredag imorgon-zorr, inga planer för den kvällen än men något lär väl uppenbara sig. Lördag är det Balzac som sagt ^^ Och Piteå på dan.


Såg en väldigt skum film ikväll på tvåan, Paris, Texas. Udda men den funkade väl, skickar med trailer.


Tänkte ju skriva nå mer men glömde bort vad. Aja.

Av Anna Danielsson - 20 november 2008 22:29

HAHAHA jag vill DÖ.


Norran lyckas då alltid haffa mig och exponera mitt fula nylle i tidningen när jag är som skabbigast också. Jag går bara runt och undrar om jag verkligen ser lika vanskapt ut i verkligheten som på bilder. Stackars Skellhell, befolkningen måste ju ha fått hjärtslag när de öppnade tidningen imorse.

Av Anna Danielsson - 20 november 2008 22:12

Jag är EXTREMT skol-less och jag är ÖVERPEPPAD PÅ STUDENTEN. FREEDOM, man kan skaffa ett liv osv!


Har kommit fram till att jag ska testa söka en massa fotoutbildningar runt Stockholm i vår. Det är ju bara ett års utbildning så för skojs skull, typ. Tror det brukar ingår lite små-fotoresor och sånt också, sen kan jag ju utbilda mig till nåt ambitiösare sen (dock ingen aning om vad, och hur fan det ska gå till med IG i matte B) men aja. Kommer jag inte in på nåt i år så kirrar jag nåt skitjobb, jobbar livet av mig i ett år så jag får en massa pengar och året därpå är det BACKPACKING of doom! Ska dra till Asien och Oceanien så jäkla hårt, hatta runt och ströjobba här och där om jag får lite pengar. Är alla andra panka så drar jag ensam, går lika bra ^^


However, prio 1-målet är Stockholmsflytt och helst redan i sommar, ganska dirr efter studenten. Finns ingen anledning att slösa tid i Skelltown när man är fri från skola :D


Sen om några år blir det Londooon. Vill bo där några år iaf, om inte längre. Har en massa mer planer men det orkar jag inte dra nu, haha.

Av Anna Danielsson - 20 november 2008 15:58

Den 29 januari drar jag, Bodén und Rårå till Stockholm, typ degarhelg med affär-nördande och party party :D Blir förmodligen äckligt kul!

Av Anna Danielsson - 20 november 2008 02:36

Nu går mina ögon snart i kors, gonatt.


Tycker synd om engelska C-folket som får uthärda mitt meningslösa och improviserade babbel imorgon bitti :(

Av Anna Danielsson - 19 november 2008 23:58

Blev utmanad av Mimmi att skriva 7 sanningar om mig själv. Jaaahapp.


1. Jag är en tidsoptimist och uppskjutare av det extrema slaget. Borde typ klassas som handikapp :(


2. Jag sover typ...väldigt lite, men när jag väl sover så sover jag som en däckad gris. Kan utan problem sova vidare med två väckarklockor ringandes i öronen alternativt stänga av dem i sömnen.


3. Jag kan kolla i kors med ett öga åt gången. Nyttig talang.


4. JAG HAR EN FUL JÄVLA ÄCKELGLUGG MELLAN FRAMTÄNDERNA, som jag vill ta bort har jag kommit fram till :( Jag är ingen vacker syn i allmänhet men skulle iaf inte se ut som en bäver längre.


5. Jag kan inte laga mat. Är typ en fara för allmänheten på den fronten, och det är inget skämt.


6. Jag är geeky och rädd för sprutor och blodprov.


7. Vill lära mig spela gitarr men orkar inte :O


Jag utmanar DIG. På fullt allvar, läser du det här så är det obligatoriskt att göra listan.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards