Alla inlägg under november 2008

Av Anna Danielsson - 23 november 2008 12:22

...AJA, jag hade då kul igår iaf xD Omg.


Har sovit 4 timmar på ett jävla golv.

Av Anna Danielsson - 22 november 2008 18:58

Min andra och ganska nyupptäckta favvo-fotograf är Tim Flach, som tar helt genialiska och extremt fina djurbilder :O Blir jag nån gång såhär bra så kommer jag vara nöjd.









Av Anna Danielsson - 22 november 2008 18:49

Jag kände bara för att visa upp två fotografer som är...typ hur kung som helst.


Först och främst Elliott Erwitt, som kan vara världens bästa hundfotograf enligt mig, även om han fotar annat också :O Huuur fräna bilder som helst, kolla bara.





Av Anna Danielsson - 22 november 2008 18:46

Vi var i Piteå hos mormor idag. Dagen bestod av köttsoppe-ätande, fikande och springande på stan och DollarStore med syster. Varför finns inte DollarStore i Skellhell!? Hittade nån Pink Floyd-live-DVD för 50 spänn iaf :O


AIK crunchade HV 71 borta iaf, wonderfuuul :D


Ikväll är det Balzac iaf, vilket jag har tjatat om ett halvt liv nu :D

Av Anna Danielsson - 22 november 2008 00:19

Filmnördande med Rårå, Linn och Johanna bestod kvällen av. Vi var i Linns syrras smått övergivna lägenhet på Atorp, hon är tydligen aldrig där = Har slagit av värmen för att spara pengar så vi satt och kollade på film och käkade diverse onyttigheter i vinterjackor inomhus. Trevligt var det, även om jag förmodligen kommer spy ifall jag ska måsta se filmen Chocolat en gång till. Okej, den är egentligen halvbra men jag tror seriöst att det var tionde gången jag såg den.


För övrigt är det första gången på väldigt länge som jag kommer hem klockan 12 på en fredagkväll :O Om det inte vore så förbannat kallt så skulle jag överväga en nattpromenad. Eller iofs, varför inte, finns ju täckisar och tusen tjocktröjor att tillgå.


Piteå imorgon bitti och Balzac när jag är tillbaka i Skelltown på kvällen ^^

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 17:46

Lullade på stan med Bodén, vi kirrade Balzac-förköp och gaggade runt i affärer.


Ikväll blir det filmgloende och just nu taggar jag MAT.

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 16:35

 

Smygreklam för vårt lilla...familjeföretag.


http://klagomuren.devote.se

Av Anna Danielsson - 21 november 2008 16:19

82 unika från ingenstans typ. Hej på er också :O Vad är det jag skriver som ni finner så intressant?


Såhär pigg ser jag ut i skolan.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards