Alla inlägg under november 2008

Av Anna Danielsson - 13 november 2008 22:46

Längta-tillbaka-faktorn börjar spåra ur. Taaa miiig till London

Av Anna Danielsson - 13 november 2008 18:36

Nu har vi lite snö i Skelltown, om jag inte nämnde det tidigare.

Av Anna Danielsson - 13 november 2008 18:15

Slänger iaf in några bilder från Stockholms-trippen.

 Hejdå Jörn

 Hej färdkost




 Hej T-Centralen alldeles för tidigt på morgonen

 Hej Söder

 Hej Muffinsfabriken ;)

 Hej biobesök med konsert-nördarklubben




 Hej Mimmi i små-spårat väder

 Hej Söder

 HEJ TAGGADE KLUBBEN PÅ CHINATEATERN

 HEJ AIMEE MANN




 Hej Aquaria

 Hej snygging

 Hej, vi motionerar Benjy inne på Åhlens

Av Anna Danielsson - 13 november 2008 12:16

Titeln var ganska så jätteironisk.


Jag försov mig till halv 12, jävla fail. HAHAHA det här är ju nästan underhållande :(

Av Anna Danielsson - 13 november 2008 02:29

Tänkte skriva engelskan men pang-somnade medhuvudet på databordet och vaknade nu.


Jag skiter i äckel-engelskan, jag har lix ingen aning om vad läraren vill ha eftersom uppgiften som vanligt inte är utlagd på Anderstorps hemsidan. Jag ids INTE skriva en mongo-artikel och jag är fan inte på nog bra humör för att hålla ett 10 minuter långt tal på engelska om London eller vad jag nu ska skriva om.


Kavajredovisning imorgon också, den har jag inte heller börjat på. BRA, ge mig bara IG i allt.

Av Anna Danielsson - 12 november 2008 23:39

Skulle jag följa mina impulser för tillfället så skulle jag hoppa av skolan dirr och rakt av. Ger logiskt INGENTING att gå skolhelvetet, jag ligger 1000 mil efter i allting på grund av mina landsflykter, jag IDS/VILL inte ta tag i fanskapet men det viktigaste orsaken: Jag har och kommer att fortsätta ha IG i Matte B, för jag är helt seriöst för korkad för att någonsin klara den kursen. Vad leder det här till? HEJ, INGEN HÖGSKOLEBEHÖRIGHET, och där försvann hela syftet med gymnasiet! Sen spelar det ingen roll hur bra arbeten jag gör om jag mot förmodan skulle orka anstränga mig, får ändå max G för att jag har "negativ attityd och nedvärderar mig själv."

1. JAG ÄR EN VÄLDIGT SJÄLVSARKASTISK PERSON OCH KOMMER ALLTID VARA DET

2. DET FINNS INGEN ANLEDNING ATT VARA POSITIV.


Jag kom för övrigt hem vid tio-tiden från fotogruppen, och vissa händelseförlopp ledde till att jag drog ut och cyklade/lyssnade på emomusik i nån timme. Det var kallt men trevligt, iaf trevligare än att befinna sig i det här jävla dårhuset. Cyklade över hela Skelltown, och jag skämtar inte.


Om ni visste hur mycket jag faktiskt ogillar er, jävla idioter.

Av Anna Danielsson - 12 november 2008 17:00

Alltså jag skämtar inte, jag är så jävla övertaggad på kusinens smått ogenomförbara idé som består av att dra ihop folk och fara på Sverige-roadtrip i minibuss i sommar :'D Käka nudlar, slagga i bussen så det blir så billigt som möjligt också åka exakt överallt. Typ mitt mål med livet, är bara bussen som fattas :( Haha

Av Anna Danielsson - 12 november 2008 16:31

Jag är en människa som mest bara tycker det är drygt med överdrivet många högtider som ska firas 24/7. Det fulaste är typ namnsdagar och fars/mors dag. Att det ens finns folk som faktiskt firar namnsdagar!? Ditt namn står i kalendern idag, grattis! Mors dag och fars dag ser jag inget syfte med, inte heller Alla Hjärtans Dag. Allt är ju lix bara till för att man ska slösa en massa pengar.


Jul är det mest överskattade av allt. Orka att alla affärer börjar pracka på en glitter/julgranskulor/glögg/pepparkakor redan i oktober/november! Själva julen är mest bara dryg. Iofs, det kanske är kul om man har värsta roliga julfirandet men ingen i vår släkt vill umgås med varandra så vi är alltid max 5 pers inkluderat vår familj och vi har inte ens julgran, för ingen ids xD Iofs blir det billigare med julklapparna på så vis ^^


Nä, jag hade gärna skippat hela köret, som den optimist jag är (...), jag gillar ju inte ens min egen födelsedag (förutom när jag fyllde 18, haha). Grattis, ett år närmare döden.


NÄ, nu blir jag bara negg. Hejdå.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards