Alla inlägg under september 2008

Av Anna Danielsson - 17 september 2008 12:56

Bara så du vet, sådär beter sig inte normalt folk. Aja. har man en 7-årings mentala nivå så är det inte så mycket att göra åt I guess.


Jag har en skål med nudlar och jag tvekar inte att använda den :'D Gottgottgott


Jag har ju, som en del vet, planer på att tenta upp matte B det här året. Hörde lite viskningar och rykten om att vissa på skolan har fått låna hem en matte-for-dummies-DVD med typ ekvations-tutorials :O Så jag sprang till läraren och tjatade och fick låna hem en :D Ska nog kolla på den snart och se om jag fattar nåt, så kanske jag till slut får min högskole-behörighet i form av ett G i matte. :'D

Av Anna Danielsson - 17 september 2008 11:39


Vi är lediga idag, bra skit :D Tänkte vara värsta effektiv, städa, göra läxor och sånt, men förmodligen kommer det i slutändan bli att gagga på Waynes/Kåffeinn med någon/några frivilliga istället. Ska i alla fall börja med att gå ut med hunden.


Foto på E-Fyran ikväll :D

Av Anna Danielsson - 16 september 2008 00:49

Nu ska jag sova. Sovmorgon imorgon, lovelife_90. Ska på spinning med mamma imorgon, så jävla tråkigt men jag kan ju som inte bara sluta träna för att det blir vinter. Hatar mig själv när jag har dålig kondis.


LYCKAN ÄR FÖR ÖVRIGT TOTAL. Kollade Aerobicsstudions hemsida och såg att de till skillnad från förra årets måndagar numera har power-yoga på söndagar - typ min enda lediga kväll i veckan :D Då hinner jag ju med det! Jag vet någon (dvs jag) som ska kuta till stan och köpa ett träningskort imorgon :D


Nu ska jag inte gagga om träning nå mer. GONATT.

Av Anna Danielsson - 15 september 2008 17:59

Vissa folk borde vara lite diskreta när dom pratar om mig, för det kommer ju som alltid fram på något sätt ^^, HAHA, det här är askul :D


Jag och Epa sprang på stan ett tag i eftermiddags, ovärt men skojs. Annars har hela dem här dagen varit rätt ovärd. På fotolektionen skulle vi fota arkitektur på Skeria, jag borde lära mig PS kan jag ju säga för jag spårar ur och överredigerar utom kontroll och det är inte ens meningen :P För övrigt dissade jag, Sara och Linn M fotningen ett tag, liftade med Linnea in till stan och jag köpte Subway-cookies (A)



Nu ska jag strax på stallet, peeepp :)

Av Anna Danielsson - 15 september 2008 00:22

Letade just i typ hela huset efter min mobil och nu upptäcker jag att den har legat bredvid mig hela tiden.


Ikväll har jag tryckt i mig en Ben&Jerry's-burk, klunkat té och sett Mord I Sinnet. Imorgon bitti är det foto :D Borde komma ihåg att ladda kameran alltså.


Idag upptäckte jag att jag måste klippa håret, det har smyg-blivit en total ihoptrasslad katastrof igen utan att jag har hunnit reagera. För övrigt försöker jag spara ut mitt hår en hyfsat bra bit. Brukar vanligtvis bli less och kapa det till ungefär axellängd när det blir långt, men nu tänker jag så pass långt in i framtiden att om jag mot förmodan skulle få för mig att gå på studentbalen i vår så vill jag ha lite hår som man faktiskt kan göra en frisyr av.


GAGAGA, håll käften Anna för ingen orkar lix läsa det här ^^ Gonatt

Av Anna Danielsson - 14 september 2008 23:31

Nu ska jag regga mig som isbjörnsfadder på WWF, för jag vill INTE att dom här försvinner :(

Haka på ni också, kostar bara en hundring i månaden. Kan vara värt att skippa att köpa en tröja för, right?

http://www.wwf.se/isbjornsfadder/form/index.php

Av Anna Danielsson - 14 september 2008 17:54

Söndagar är ju inte värt nånting. Jag gör iaf aldrig något vettigt av dom.


Vaknade av mig själv imorse, helt sjukt. Har nog inte vaknat av mig själv på fyra år, hade inte sovit speciellt mycket heller.


Sålde tidningar på förmiddagen, sen har jag drajvat lite bil, och nu gaggar jag bara här. Funderar väldigt seriöst på att införskaffa en Ben&Jerry's-burk ikväll ;D


Btw, dagens irritationeobjekt = Folk som kör 30 på 50-vägar -.- Heja världen. Och apropå irritation, man kan typ inte hitta lika många idioter någonstans som man gör i trafiken.


Körde på Lantmannagatan (70-väg), och då ser jag att det står några ungar i typ 4-5-årsåldern mitt på vägen. Vill deras föräldrar att dom ska dö!? Håll koll på idiot-ungarna tack, för jag vill inte köra över dom. Tänk om det kommer någon mindre observant bilförare körande?


I alla fall, när jag närmade mig dom i princip krypkörandes (för jag litar INTE på småbarn) så går en dom och ställer sig mitt i vägbanan, framför bilen, och dansar/hoppar för att jävlas. Jag vart så extremt irriterad att jag kastade mig på bil-tutan så det förmodligen tjöt över hela Sunnanå. Ungen fick hjärtslag och var borta från vägen inom en halv sekund. Victory.


Nej men seriöst, kan någon lära alla världens barn att bete sig som normalt folk? Vad är det för fel på dom!? :S -.-

Av Anna Danielsson - 14 september 2008 13:27

Jomen det vart ju som rätt trevligt i alla fall, vi var hela mäktiga 8 pers eftersom alla i hela stan var sjuka :P

 

Vi var i Robins lägenhet på Älvsbacka och folk spelade ölspelet, min variant var fruktsodaspelet för jag var fyllechaffis som vanligt ^^,


Bifogat klipp blev som kvällens låt :P När vi lämnat Älvsbacka till fots vart det flum i stan. Allmänt skuttande och gatlopp över Möjligheternas Torg.

Vi gaggade sedan på Olles till någon gång.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards