Alla inlägg den 8 september 2008

Av Anna Danielsson - 8 september 2008 16:46

Den här dagen var som bara blä. Ikväll är det reunion på E-Fyran med vår grupp som åkte till Auschwitz i våras, det tror jag blir trevligare.


Jag har för övrigt och apropå ingenting kommit på världens bästa bli glad-knep på morgonen: Beatles :D Haha, kan man bli annat än smålycklig när man hör t.ex den här? :)

Av Anna Danielsson - 8 september 2008 01:10

Jag är sämst på att uppdatera, för att vara jag iaf.


Igår såg jag och Epa Lukas Moodyson-filmen Tillsammans, som var väldigt skum men småkul. Handlar om ett typ vänster-kollektiv på 70-talet som heter "Tillsammans", och ungefär hela Sveriges skådis-kår är inproppad i filmen. Vi åt även glass, jag hävde i mig en hel Cookie Dough-burk. Nu får det vara slut med Ben&Jerry's, min budget går ju åt till glass för tillfället :(


Apropå Ben&Jerry's, en gång så fanns inte Cookie Dough och då köpte jag Phish Food istället - som var en grym besvikelse :( Satsar hädanefter på kakdeg. Enbart.


Idag körde jag bil ut till Storhamn, vilket var trevligt. Tjillade bara runt på öde-stranden och knäppte några kort. Har även hunnit träna agility med Mio, förresten. Han gick en bana helt jävla klockrent, jag blev helt chockad. Varför kan han inte göra så på tävling? :(


IAF, Storhamn:


Ikväll var jag med Sara och Epa, det blev allmänt flummande. Ni ser ju själva.


Hade Youtube funkat, vilket det ALDRIG gör, så hade jag även länkat en låt som ni säkert aldrig skulle ha lyssnat på ändå. AJA.


Nu borde jag typ kanske såhär sova, vi ska fixa klart allt strul med vårt projektarbete på skolan imorgon. Vår plan kommer ALDRIG funka, om vi mot förmodan får ihop det så blir det här mitt sista jävla grupparbete någonsin. Ensam is the shit, är alltid nån som ska strula/backa ur i sista stund.


Jag är så jäkla övertrött efter helgens feta sömnbrist på grund av morgon-tidningssäljande, så jag fattar varken vad jag skriver eller vad jag tänker. Förmodligen kommer jag inte ens fatta vad jag skrev i det här inlägget imorgon.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards