Alla inlägg den 13 september 2008

Av Anna Danielsson - 13 september 2008 19:33

Lyckades snylta åt mig bilen ikväll vilket känns najs, då slipper man vandra/cykla/moppa hem i typ iskyla. Ska strax plocka upp Bodén och sen drar vi till Älvsbacka och de andra folken. Sara joinar kanske också när hon slutar jobba.


Jag är förkyld och övertrött så jag är kanske inte det optimala sällskapet, men det är inte mitt problem ^^,

Av Anna Danielsson - 13 september 2008 17:54

HAHA jag är ägd av Epa, jag pallade inte en hel tråkhelg :P Ikväll ska vi på en typ...OP-klassfest verkar det som? At vi inte går OP är ju en annan sak. Aja, det blir säkert kul ^^ Kanske blir vidare till Olles sen också.

Av Anna Danielsson - 13 september 2008 12:53

Gårkvällen blev som planerat världens drygkväll. Käkade chips, såg en halv-B:ig men hyfsat underhållande äventyrs/actionfilm som gick på TV och åt chips. Vid 9-tiden blev jag pepp på att promenixa, så jag tog mp3 + hund och gick ut - för att upptäcka att det var svinkallt. Iddes inte vara ute mer än 20 minuter.


Idag har jag sålt tidningar, dryyygt. Nu käkar jag chips xD Ska ta bilen, ta med hunden och köra till nåt random ställe och promenera i eftermiddag. Vitberget förmodligen.


Ikväll tänkte jag egentligen också dryga, men då ville Bodén hitta på nåt, så vi kanske drar med nån fler och sätter oss och gaggar på O'Learys eller liknande.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards