Alla inlägg den 17 september 2008

Av Anna Danielsson - 17 september 2008 22:01

Nu har jag skickat in jobbansökan till SOS, som helt seriöst fyller funktionen "Min tillflyktsort". Bo gratis, slippa jobbiga folk och hjälpa trevliga hundar, bättre blir det ju typ inte :) Att det är jobbigt är en grej men vadå, man får ju kondis och det är ju knappast lika över-varmt i oktober-november som i juni.


Kusinen gör praktiken där, så hon och jag kommer vara där en vecka samtidigt :D Sen stannar jag en vecka till, misstänker att jag kommer bo ensam på anläggningen då eftersom det inte lär vara övermycket folk där vid den tiden på året. Aja :D


Fy fan vad bitter jag är över att bo i Skellefteå för övrigt. Resan blir ju typ en tusing dyrare för att man måste åka mongo-nattåg ner innan man kan flyga utomlands :( Förflytta mig härifrååån


(För övrigt kan vi ju konstatera att Spanien lär bli osäkert med kusin-duon Danielsson/Olsson i trakterna o.O)


Av Anna Danielsson - 17 september 2008 21:28

Drog till stan på eftermiddagen, köpte en Aftonbladet samt en stor Irish Cream-latte (hink-size, jag skämtar inte) på Waynes och satte mig och väntade på Epa & CO som jag skulle möta. Hade egentligen tänkt plugga men glömde boken så det sket sig, får fixa det inatt istället.


När folket kom till Waynes gaggade vi där ett tag, sen bar det av mot E-Fyran och fotogruppen. Gjorde ingenting av värde, borde typ ha stannat hemma istället. Hatelife -.-

Av Anna Danielsson - 17 september 2008 13:20

Dagens vill ha: Helg
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, linne und t-shirt
Dagens frisyr: Existerar inte ens än, halva håret står rakt upp och andra halvan rakt ut ungefär.
Dagens smink: Inget än så länge
Dagens dummaste: Jag, som alltid
Dagens roligaste: Det faktum att jag är ledig :D
Dagens misslyckande: ...jag?
Dagens låt: Ingen än så länge

Dagens planer: Många ambitiösa som inte lär genomföras
Dagens saknad: Inget speciellt
Dagens godis: Nudelsoppa
Dagens drog: Nudelsoppa
Dagens köp: Lär väl bli fika, för jag är pepp på café i eftermiddag
Dagens humör: Dryg

Av Anna Danielsson - 17 september 2008 12:56

Bara så du vet, sådär beter sig inte normalt folk. Aja. har man en 7-årings mentala nivå så är det inte så mycket att göra åt I guess.


Jag har en skål med nudlar och jag tvekar inte att använda den :'D Gottgottgott


Jag har ju, som en del vet, planer på att tenta upp matte B det här året. Hörde lite viskningar och rykten om att vissa på skolan har fått låna hem en matte-for-dummies-DVD med typ ekvations-tutorials :O Så jag sprang till läraren och tjatade och fick låna hem en :D Ska nog kolla på den snart och se om jag fattar nåt, så kanske jag till slut får min högskole-behörighet i form av ett G i matte. :'D

Av Anna Danielsson - 17 september 2008 11:39


Vi är lediga idag, bra skit :D Tänkte vara värsta effektiv, städa, göra läxor och sånt, men förmodligen kommer det i slutändan bli att gagga på Waynes/Kåffeinn med någon/några frivilliga istället. Ska i alla fall börja med att gå ut med hunden.


Foto på E-Fyran ikväll :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards