Alla inlägg den 26 september 2008

Av Anna Danielsson - 26 september 2008 16:56

Haha, jag har dragit mig för att skriva det här för jag gjorde så mycket igår så det kändes råjobbigt. Aja, sammanfattning.


På morgonen började vi halv 9 och jag tror seriöst att mitt undermedvetna tvångs-väckte mig på något vis, för mina väckarklockor svek mig och jag vaknade av mig själv 20 över 8 trots att jag bara hade sovit typ 4-5 timmar de senaste nätterna. Kom nästan i tid också, skillz that kills. Anledningen till att jag var tvungen att komma i tid var att vi skulle klättra upp på Byberget och måla akvarell.


Byberget var kallt och blåsigt, och jag hade dom ultimata skillsen - jag la mig och somnade på berget. Tydligen såg jag så "fridfull" ut att ingen hade velat väcka mig. Haha, va?


Vi gick tillbaka till skolan efter några timmar och kollade på en jazzkonsert, sen spurtade jag till stan för att få snylta en gratis Subway-macka. Tryckte i mig mackan, sprang till Busstorget eftersom jag skulle på orkester, också vägrade moppehelvetet starta för tredje gången den dagen. Med hjälp av våld och vilja gick den till slut igång, bara för att dö mitt i en kö till trafikljusen sen. Jag tog mig hem iaf, slängde mig i bilen och drog till orkestern. SSB är hur skojs som helst :D


Jag hade även planerat att dra och simma på Eddahallen ikväll (ska INTE tappa hela min kondis den här vintern som jag gjorde förra), också fick jag ett sms av Frida som undrade om jag och nån fler ville joina på bio ikväll. Jag bestämde mig för att hinna med båda så jag drog hem, rafsade ihop badkläder och speedade vidare till Edda. Simmade en kilometer, typ härligt men gräsligt tråkigt. Jag ska uppfinna en vattentät mp3. Speedade därefter hem och sen direkt till stan och mötte Frida & Rårå. Vi hann svepa té/chai-latte/Daim-tårta på Waynes innan filmen började också :P


Vi såg Patrik 1,5, den var väl småkul men som all svensk film GRÄSLIGT förutsägbar. Man kollar på framsidan av filmen och vet hur den slutar, typ.


Sen hann jag faktiskt inte med mer den dagen, haha. Idag har vi genrepat vår konst-grej med hela estetiska programmet som vi gör på Kulturspektaklet i stan ikväll, kom och kolla på oss :D Cirka 21.00 till 21.30


Efter konst-prylen blir det nästan raka vägen mot Station 8 :D Utgång utgång utgång. Även imorgon blir det fest, Rårå har hyrt Nordic Light-lokal så det blir tjohej tjoho hoppas jag :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards