Alla inlägg den 21 september 2008

Av Anna Danielsson - 21 september 2008 13:26

Wohooo, mitt volontärjobb är klart, jag far till Spanien vecka 43 :D Men jag har problems.


Att ta sig TILL Spanien blev både lätt och billigt - men jag tar mig fan inte hem för under 4000 enkelresa :| Och så mycket pengar har jag inte! Ska hela världen flyga till Stockholm från Malaga helgen den 1-2 November eller vad är det för fel!? Är det nån sorts konspiration mot mig? Fullbokat och överdyrt överallt!


Jag har nu scannat igenom SAS, Sterling, Ryanair, Spanair (som dissar Malaga totalt), Norwegianair med mera. Nu är Lufthansa och Finnair de få hoppen som jag har kvar, tipsa gärna om fler flygbolag :( Haha.


Aja, om jag så ska lifta genom Europa så ska jag till Fuengirola/Atalya och SOS-anläggningen ;D

Av Anna Danielsson - 21 september 2008 12:25

HAHA Epa hittade den här, klockren :'D Vart förfest-stämningshöjaren i fredags xD

Av Anna Danielsson - 21 september 2008 12:22

Jag var btw och vandrade i Vitbergsskogen/Nöppelberget igår.



Idag är det äckelbra väder så jag ska vandra ännu mer. Sen ska jag på yoga ikväll, najs bajs :'D

Av Anna Danielsson - 21 september 2008 02:51

Film/glass/slapp/babbel-kväll. Vi såg seriöst bland de sämsta filmerna jag någonsin skådat, Crush hette den. Tur att jag inte var ansvarig över filmvalet.


Nu trillar mina ögonlock ihop framför datorn, så godnatt. Jobb imorgon bitti >.<


Btw, jag har en fråga. Jag har för tillfället cirka 50 unika läsare per dag, vad i helvete gör ni här? Har ni inget liv? Skummade igenom lite av min blogg och insåg hur tragisk den är, bara en jävla massa gnäll.


Att det är jag som skriver ner det säger väl en del om mig också.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards