Alla inlägg den 25 september 2008

Av Anna Danielsson - 25 september 2008 01:26

HAHAHA jag tror jag dör. Nu ska jag hänga ut Victor och hans fail här.


Eftermiddagen inleddes med typ fönstershopping på stan med Sara, Epa & EG. Sara och EG drog hem, och jag och Epa gick på Waynes och fikade med Sanna och Lovisa (eller vi är halvpanka så vi kollade på när dom fikade) och sen for vi vidare till fotokursen.


På fotokursen flummde vi en stund, sen bestämde vi att vi skulle dra hem till Sanna på Moröbacke och joina henne, Annica och Robins Idol/Monopol-kväll. Jag, Epa & Victor tog Victors bil också drog vi.


När vi körde ut från Lasarettsbacken där vi hade plockat upp Epa som varit och lämnat sin cykel innan vi drog, fick Victor världens panik-blick och sa "VAR ÄR MIN KAMERA!?" Den var inte i kameraväskan och inte i bilen över huvudtaget kunde vi konstatera. Victor typ dog, och jag skämtade om att den kanske låg på biltaket (klassikern). Det värsta är att vi stannar bilen, jag springer ut och kollar och vad tror ni ligger på taket!? Vi har åkt genom hela jävla Skellefteå centrum med en systemkamera på biltaket och den överlevde! xD HAHAHA jag dör.


Vi kom iaf fram till Sanna till slut, blängde på Idol och spelade Monopol - i tre timmar. Jag, som brukar ha skills, åkte ut först och rookien Epa vann :O Det var iaf väldigt trevligt ^^


Nu ska jag upp till skolan om 5½ timme, haha.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards