Alla inlägg den 29 september 2008

Av Anna Danielsson - 29 september 2008 14:41

NU JÄVLAR ÄR DET KLIPPT åde

 

(Säg till om bilderna inte syns så ska jag slå ihjäl min bilddagbok)

Av Anna Danielsson - 29 september 2008 14:21

ALLTSÅ, kommunikation/information existerar inte på Anderstorpskolan. Jag for dit på min lediga dag för att göra engelskaprov, och märker att lektionen inte existerar. Folktomt överallt typ! Letade i vårt vanliga klassrum, kollade aulan, Blå Salen och frågade expeditionen (som inte hade någon koll som vanligt, varför finns den ens?) och till slut gav jag upp. Jag blir FÖRBANNAD. Epa hade också varit där och letat lektionen, tydligen. Är det för jobbigt att bara skriva upp på skolans hemsida att lektionen är inställd!? Tänk om det hade varit någon bushbo som tagit bussen enkom in till stan för det där provet.


Nu ska jag iaf förmodligen och fika på Waynes med folk.

Av Anna Danielsson - 29 september 2008 13:13

Nu har jag cuttat håret, det var så himla risigt att det ser längre ut nu efteråt ^^ Jag håller fortfarande på med projekt skaffa lååångt hår, har som tur är hyfsat snabbväxande hår så det går faktiskt framåt.


Är kompledig idag, men jag har engelska C-prov så jag ska snart till skolan ändå :(


FÖR ÖVRIGT HAR JAG SLUT PENGAR PÅ MOBILEN, sluta sms:a mig :( Haha

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards