Alla inlägg den 18 september 2008

Av Anna Danielsson - 18 september 2008 15:40

"Domedagen är här. Äppeljuicen är slut." /David


HAHAHA, det här är utan tvekan den SJUKASTE skoldagen hittills. Jag har dött hela dagen ungefär, hahaha.


Det började på Engelska C där vi skulle ha någon form av improvastionsteater/dialoger i par. Jag och Epa bröt ihop och garvade ihjäl oss istället, tror inte vår "redovisning" var så uppskattad.


Resten av dagen var bara flum, och nutida konsten spårade ur totalt. Eric snodde min penna och jag och min hämndlystna hjärna blev förbannade, så jag puttade till Erics stol för att jäklas. Vad jag inte hade räknat med var att både stolen och Eric skulle flyga i golvet/väggen med ett brak som förmodligen hördes över halva A-torp. Vilken slutsats kan dras av detta? Ta inte mina pennor.


Vi fortsätter på spåret Eric - för detta är nämligen människan som orsakat att Skellefteås gymnasieskolkatalog kommer bli försenad x'D Jag tror jag dör. Vi fick veta det på mentorstiden - vårt klasskort blev stoppat och måste tas om, för att han fular sig med en jävla skyltdocka som vi har i Estethavet och det blev för perv för att godkännas xD Förra året gjorde han exakt samma sak men då vart det godkänd. Vid det här laget dog nog hela vår klass x'D


Blir spännande att se hur mycket mer som kan spåra under resten av denna dag :( Haha

Av Anna Danielsson - 18 september 2008 01:28

Jag får seriöst ingenting gjort. Min existens är slöseri med syre.


Och jag är tammefan inte ens pepp på Balzac längre. För tillfället vill jag dissa hela skiten.


Nu borde jag sova, men jag vill inte för jag gruvar mig för att vakna.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards