Alla inlägg den 4 september 2008

Av Anna Danielsson - 4 september 2008 22:57

Ska lätt lära mig hela koreografin till den här videon utantill tills imorgon.


(Eller?)


Nämen seriöst, jag tror att morgonkvällen kommer bli den roligaste på väldigt länge :D Vi ska vara hemma hos Linn och spela Twister + dansa till 80-talsmusik för att sedan dra vidare till BALZAC :D


Peppen har inga gränser.

SOS

Av Anna Danielsson - 4 september 2008 22:01

Ååå, hittade filmer från SOS på Youtube. Jag vill tillbaka! :( Ska åka så fort jag har någon vecka över. Här filmas terrassen. Den stora bruna hunden i sista buren som filmas, han som ställer sig på bakbenen, är fin-Hugo :)

Av Anna Danielsson - 4 september 2008 18:50

Ja, så har jag ungefär sett ut idag.


Tekniskt sett har det varit en ganska bra dag - bortsett från vårt torsdags-mongolidschema OCH dagens mood för mig. Min totalfailade morgon (sömnbrist, kyla, försovning, tallrik på tårna, moppe som inte startar, försening) pajade min dag. Har mest vandrat runt i A-torps korridorer och sett ut som nåt random miserabelt missfoster. Eller det gör jag iofs alltid, men idag var det extremt.

Av Anna Danielsson - 4 september 2008 08:31

Tappade en tallrik på tårna och är sen till engelskan. SCORE.

Av Anna Danielsson - 4 september 2008 00:54

Min dygnsrytm-vridning fortsätter och jag har inte ens börjat plugga engelska C-glosor än :P


Kusinen var i Skellefteå i eftermiddags, så hon och jag + fyra andra folk tog ett fika på Waynes och gick runt på stan. På kvällen började fotogruppen om, det var trevligt.


Jag ska btw skriva upp dagens meny för min del, hela världens dietister skulle få hjärtslag och falla döda ner på marken om de fick nys om mina matvanor. Jag förstår fortfarande inte varför jag INTE lyckas gå upp i vikt, vilket typ är mitt mål i livet. IAF, dagens mat.


Frukost

Två Tarragona-chokladbitar


Lunch

Fudgekaka med ett ton grädde och en marshmallow + 1½ chailatte på Waynes


Middag

Stripsmeny med sour cream-krydda och cheddardip på Frasses


Kvällsmat

Nästan en hel Ben&Jerry's-burk.


HAHA jag borde ju vara död. Måste typ chilla, kommer ju dö av hjärtinfarkt innan jag är 30 annars.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards