Alla inlägg den 20 september 2008

Av Anna Danielsson - 20 september 2008 19:30

Ikväll står café-gaggande på schemat med Epa, Jessica, Bodén och kanske nån fler. Har bara lovat att skjutsa upp systern och hennes homies till Ica Maxi för godis-reans skull först.


Inatt planerar jag att sova lite mer än 4 timmar ^^,

Av Anna Danielsson - 20 september 2008 11:56

Seriöst erkänner mig besegrad och kapitulerar mot mitt hår.

Grabbade locktång och försökte frulla upp mitt hår igår innan jag drog till party-partyt. Överdoserade sen hårspray, såg ut som ett troll och vart först utskrattad av folket jag umgicks med - men jag försäkrade dom om att det var nödvändigt. Väldigt sant - en ungefär 1½ senare var mitt hår exakt lika platt och trist som vanligt igen :(


Waaajn

Av Anna Danielsson - 20 september 2008 04:25

Haha okej, personligen hade jag kul, men om den här kvällen kan man inte fråga "Vad gick snett?" utan snarare "Vad gick INTE snett?"



Vi var en hög med folk i Epas lägenhet och sparkade igång stämningen med "Stampa med Leroy". Det var när vi drog oss mot stan och Balzac som saker spårade.



 Folk försvann, blev inte insläppta på Balzac (bra jobbat EG :P), blev utkastade när de väl kom in, hände en aning tråkiga saker för vissa som också for hem...osv osv. Vi var väl ett fåtal som fortfarande var nöjda och glada när kvällen var slut.


Max-häng, därefter kladdkaka + varmkorv med bröd avslutade kvällen. Jag ska jobba om 4 timmar, är inte ens värt att sova tror jag. Hinkar typ lite kaffe istället.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards