Alla inlägg den 10 september 2008

Av Anna Danielsson - 10 september 2008 23:59

Det blev iaf ingen charterresa på novemberlovet. Otippat? Inte särskilt.


Iaf, om jag hittar flygbiljetter som inte är helt crazy när det gäller pris så drar jag nog till Spanien igen på lovet :D Ska nog mejla dom imorgon. Isåfall tar jag ledigt veckan före lovet också ("sjuk)", känns som ovärt att bara stanna där en vecka + att då hinner jag umgås med kusinen en av veckorna, eftersom hon också ska jobba där då :)


Nu idiot-letar jag billiga flygbiljetter, som är förutsättningen. SAS är monglida i huvudet och dom enda vettiga flyg-dagarna där kostar 3-4000 en väg, så jag snokar vidare.


Ååå, isf får jag träffa alla mina favvovoffar där nere :D De som fortfarande är kvar, dvs. Hugo, Bilko, Gino, Lars, Isla, Malibu och alla andra.


Apropå hundar, jag saknar lill-Fredde :( Hoppas han har det bra i Hudik.

Av Anna Danielsson - 10 september 2008 23:27

Och just ja, skulle inte världen ha gått under idag?

Av Anna Danielsson - 10 september 2008 21:56

Dagen:

- Failat klasskort

- Fika på Waynes med några classmates

- Eftermiddags-filmgloende + tédrickande hos Sara

- Sprang på Frasses och köpte middag med Epa

- ...varpå vi drog på E-Fyran och umgicks med fotogruppen.


Nu borde jag plugga. Aja.


Förresten, har jag nämnt en av mina senaste failures? Lyckades bli utelåst (utan pengar på mobilen) efter Auschwitzgrupp-återträffen för någon kväll sedan. Blev att vänta vackert på bron med MP3:n i öronen tills övriga familjemedlemmar behagade att komma hem.


Imorgon ska jag vaccinera mig. Har ingen aning om vilken tid och hoppas jag inte dör.


Jag har nu tankat några Elliot Smith-skivor som jag nördar. Ingenting ont om Elliot, men han är inte världsbäst på att boosta ens humör. Aja, musiken är iaf väldigt trevlig att höra på.

Av Anna Danielsson - 10 september 2008 14:15

NEGGNEGGNEGG


Skolkortet blev ju astråkigt för fotografen var sur som fan :( Orka

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards