Alla inlägg under september 2008

Av Anna Danielsson - 22 september 2008 23:59

Btw, jag har haft en extrem ful-dag idag. Hatar när det händer. Jag är aldrig speciellt fager, men vissa dagar är det extremt. Lyckades bl.a somna i nytvättat blött hår igårnatt vilket ALDRIG är smart, så när jag vaknade imorse hängde typ halva håret i dreads och andra halvan stod rakt ut. Gick inte ens att göra nånting åt, så det var bara att inse mitt öde. Sen har jag bara gått runt och varit skabbig i allmänhet. Bläh.

Av Anna Danielsson - 22 september 2008 23:12

Ja, senaste tiden/dagarna har verkligen...laggat. Följande saker har konstaterats:


- DU är ett totalt, komplett svin. Skaffa ett liv, jävla ärkemongo.

- DU är äcklig och spårar

- DU är...creepy.


Ja, det handlar om olika personer. Återstår bara att se hur mycket som kan gå fel på en enda vecka. Ska bli spännande, för allt spårar ju sönder. Detta konstaterades av mig och Epa när vi satt och dampade på Waynes med chai-latte/varm choklad.



Nu ska jag boka flygresa :D

Av Anna Danielsson - 22 september 2008 21:48

Hoho, vår karaktärsämnesvecka började idag. Bara bild hela veckan ^^


Bland annat så hade vi fotomaraton i eftermiddags. Vi delades in i lag på typ fyra pers, fick ledtrådar och blev utskickade över hela stan för att leta upp platserna dit ledtrådarna ledde. Vid varje ledtråds-plats fanns ett papper med ett fototema, som vi sedan skulle tolka och fota. Var faktiskt skoj, dock gick vi huuur mycket som helst :P Från A-torp till Campus, över bron, till, E-Fyran, Sankt Olovs-kyrkan, tillbaka till stan & torget, Ådells, Nordanå, en sväng vid älven, Galleri1 och sen tillbaka till skolan efter diverse omvägar.


Jag har inget mer intressant att säga så hejdå.

Av Anna Danielsson - 22 september 2008 16:00

HAHAHA det här är bara spooky. Man brukar faktiskt inte göra sådär.


Jag vill vara ifred tack.

Av Anna Danielsson - 22 september 2008 00:47

Min jakt efter flygplan hem från Spanien fortsätter. Det går riktigt dåligt, katastrofalt är nog ett mer beskrivande ord.


För det första MÅSTE jag vara hemma innan den 3:e november, för då börjar praktiken. Att jag inte har grabbat mig i kragen och skaffat praktikplats än är en annan fråga :( För det andra är i princip allt fullbokat, och för det tredje så är alla icke-fullbokade flyg SVINDYRA. Det är fan inte realistiskt att jag ska kunna betala 4000 för en enkel flygresa :| Jag vägrar. Jag promenerar hem till Sverige.


Hittade ett hyfsat billigt flyg som mellanlandar i London. Kunde ha funkat om det inte hade varit så att planet landar på Gatwick, och planet till Sverige går från Heathrow. Kul att kasta sig på den engelska tunnelbanan och mellan olika flygplatser med bara någon timmes marginal? Nä. Dessutom kommer jag bara få ångest om jag hamnar i England, kommer vilja stanna kvar, skita i flyget hem till Sverige och bosätta mig på en parkbänk i Hyde Park eller nåt ^^,


WÄÄÄ. Sen är det ju som...lagomt pepp att den jävla flygresan tar drygt 11 timmar med alla mellanlandningar och allt.


Sökandet fortsätter :'D Fördelen är ju att jag dödar grymt mycket tid av de 100 obligatoriska projekt-timmarna med mitt flygletande ;D

Av Anna Danielsson - 22 september 2008 00:36

Denna dag har typ spenderats utomhus. Tog bilen + hunden, åkte till Vitberget och vandrade i typ två timmar. Det var så varmt så man kunde gå i t-shirt :'D

 


Bodén ringde och ville dra ut och fota, så när jag hade farit hem,lämnat Mio & hämtat kameran så drog vi tillbaka till Vitberget och flummade.






Nu har jag för övrigt börjat om med yoga, wonderful :'D Och det behövs, jag är helt seriöst pinsam. Smidig som ett kylskåp och det är inget skämt :( För övrigt har jag bara gaggat TV (Hål i Väggen & Mord i Sinnet) och tryckt i mig godis/chips ikväll. Fy fan vilket tråkigt inlägg, men jag bryr mig inte.


Imorgon börjar vår bildvecka :D Lär inte bli lika skojs som förra året då vi drog till Burvik och övernattade, men det kan nog funka ändå.

Av Anna Danielsson - 21 september 2008 13:26

Wohooo, mitt volontärjobb är klart, jag far till Spanien vecka 43 :D Men jag har problems.


Att ta sig TILL Spanien blev både lätt och billigt - men jag tar mig fan inte hem för under 4000 enkelresa :| Och så mycket pengar har jag inte! Ska hela världen flyga till Stockholm från Malaga helgen den 1-2 November eller vad är det för fel!? Är det nån sorts konspiration mot mig? Fullbokat och överdyrt överallt!


Jag har nu scannat igenom SAS, Sterling, Ryanair, Spanair (som dissar Malaga totalt), Norwegianair med mera. Nu är Lufthansa och Finnair de få hoppen som jag har kvar, tipsa gärna om fler flygbolag :( Haha.


Aja, om jag så ska lifta genom Europa så ska jag till Fuengirola/Atalya och SOS-anläggningen ;D

Av Anna Danielsson - 21 september 2008 12:25

HAHA Epa hittade den här, klockren :'D Vart förfest-stämningshöjaren i fredags xD

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards