Alla inlägg under april 2008

Av Anna Danielsson - 16 april 2008 15:48

Allt blir faktiskt mycket roligare när det är soligt och vårigt :D Nu har jag sprungit på stan och fikat på Kåffeinn (igen) med Epa, Eric, Sara E, Lill-Sara, Petra, Johanna-Tyra, Amanda och EG. Kåffeinn kommer bli döden för min plånbok :(


Jag är äckligt pepp på helgen. På lördag joinar jag den häftiga skaran folk som är 18-plusare, så jag, EG, Soppan, Sara och förmodligen Epa ska på O'Learys och därefter ska förmodligen alla slagga över i Epas lägenhet. Wihiii.


Jag har seriöst för mycket att göra.

- Jobb & foto på E-Fyran ikväll

- Orkesterrep imorgon

- Bilduppgift till imorgon

- Svenskaprov på fredag

- Orkesterrep & konsert med Brolle JR hela helgen (vi är med i bakgrundsbandet) xD

- Jobb på E-Fyran på måndag

- Körkortsteoriprov på onsdag


...vad ska man säga? Det löser sig xD ...eller nåt

Av Anna Danielsson - 15 april 2008 23:21

Höll på att falla baklänges från stolen av chock imorse när jag läste två intelligenta  läsarinsändare i Norran imorse :O Den ena var ett väldigt bra svar på tal mot den idiotiska hund-insändaren för ett tag sen (har skrivit ett inlägg om den tidigare i min blogg) och den andra var en som tyckte att man skulle göra om Busstorget i Skellefteå istället för Möjligheternas Torg.

Word up, kul med en busstation där vänthallen är en äcklig liten sunk-kiosk och där man typ riskerar att bli överkörd av bussar när man korsar busstationen :P Möjligheternas Torg tycker jag duger som det är, det är iofs tråkigt med bara en stor tom yta men Torggrillen (<3) finns ju, och på Stadsfesten på somrarna har dom ju plats för en scen och publik i och med att det är så stort space.

Av Anna Danielsson - 15 april 2008 20:36

Kvällens planer är att se House och plugga körkortsteori. Jag bör börja...nu. Borde även plugga språkhistoria :O


Förresten, nu vet jag vad jag får i födelsedagspresent :P En ny mobil, nämligen Nokia 6580. Var i det närmaste tvingad att önska mig en mobil, detta på grund av att min nuvarande:

- Hackar som fan när man pratar i den så man inte hör ett skit

- Ibland bestämmer sig för att ta emot SMS flera dagar för sent

- Inte säger till när man har missat ett samtal

- Kan helt plötsligt, mitt i stan t.ex, bestämma sig för att det inte finns nån täckning

...med mera. Nu får jag äntligen en mobil med MP3 och blåtand, lycka :'D


Ska snart in till staaan och fota min bilduppgift. Jag är lat och fotar när alla andra typ målar :O Haha. Skyller på att jag är sämst i världen på att måla.


ALLTSÅ, jag grinar ju. Har ett fett skrapsår från volleybollen på höftbenet EXAKT där jeanskanten sitter. Döda meeeeeeej


Nä, nu ska jag plugga.

Av Anna Danielsson - 15 april 2008 19:21

HAHA, jag har just varit och garvat på stan. Jag, Epa, Soppan och Amanda fikade på Kåffeinn, sen flummade vi oss mot Vintergatan där Amanda sprang rakt in i en glasdörr xD HAHA fy fan, jag dog x'D


Käkade pommes på Frasses och sen drog jag mig hemåt och vart råglad eftersom det var soool och värsta vårvädret :D Nu är det typ vår på riktigt. Bara för att jag just sa sådär så kommer det förmodligen komma 7 miljoner ton snö inatt, för det har hänt varje gång hittills när man börjar få lite vår-förhoppningar.

Av Anna Danielsson - 15 april 2008 14:51

Dagens gympalektion bestod av att Linnea typ höll i en värsta seriös volleyboll-träning :P Vi gjorde en massa sära övningar, vilket resulterade i att jag nu har ett fett sår på höftbenet och fick lillfingret knosat av Amanda. BRA ANNA.


Nu ska jag snart på stan och fika på Kåffeinn med Epa, Soppan, Amanda och kanske Bodén om hon någon gång skulle känna för att vara anträffbar på mobilen.

Av Anna Danielsson - 14 april 2008 17:31

Till att börja med så såg vi en smått otäck teaterföreställning med skolan idag. Linnea skämde ut sig i publiken, känn min skadeglädje :)


Nu ska jag bara wajna över hur misslyckad jag är. Allt går fel. Läs i tidigare inlägg om min väldigt misslyckade morgon - det har bara fortsatt i den stilen hela dagen. Mina vinterskor har gått sönder så jag har trampat runt i slask med mina tygskor - lyckat. Jag har tappat bort både mina vantar och en plopp till mina MP3-lurar - lyckat. Jag kan helt seriöst inte komma på allt som har gått fel idag. HUÄÄÄ.


EN sak är dock positiv - jag fick G på matteprovet! :D Hur fan gick det till!? Skitsamma, jag är överlycklig. Jag vinglar ju just nu mellan G och IG i Matte B, och nu fick jag i alla fall en puff i rätt riktning eller vad man ska säga.


JAG har för övrigt bestämt mig för en sak - hela världen får slå ihjäl mig om jag köper ett enda grått eller brunt klädesplagg till. Let's go färgglad, jag ser ju ut som en mullvad eller nå.

Av Anna Danielsson - 14 april 2008 10:39

Läste på Aftonbladets hemsida att nu har dom hittat Engla, den 10-åriga tjejen som har varit försvunnen ett bra tag, mördad.


Alltså, jag finner inga ord för hur vidriga "människor" det finns. Förmodligen kommer han väl sitta max 5 år i fängelse eller dylikt. Helt seriöst, återinför dödsstraff.


Sen har vi ju Arboga-mordet, där två småbarn och nästan deras mamma blev mördade. Läste i tidningen att "Ojojoj, förhören kommer nu avbrytas under en tid eftersom gärningsmannen lider av posttraumatisk stress."


PSYKFALLET har mördat nästan en hel familj och HON SJÄLV lider av posttraumatisk stress? Helt seriöst, lås in alla sådana människor på MER än livstid, och då menar jag livstid, och låt dom inte få någon mat.


Jag skäms över att vara människa.

Av Anna Danielsson - 14 april 2008 09:11

JAG ÄR IIINTE GLAD. Spanskan, det vill säga första lektionen, var inställd så jag for hem igen.


Jag hade kunnat SOVA UT. Jag hade kunnat sova fortfarande men näe, jag har varit på skolan! MONGO :(


Btw, tänkte läga mig astidigt igår men råkade fastna i filmen A Beautiful Mind som gick på TV. Den ägdeee.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards