Alla inlägg den 27 april 2008

Av Anna Danielsson - 27 april 2008 22:30

Jag har nu funderat i en halvtimme på om jag ska idas tvätta håret nu eller imorgon bitti.


Borde för övrigt inte komma försent till en spanskalektion till. Förra veckan stövlade jag in typ 20 minuter sen - mitt i ett oförberett prov. Ooops. Behöver jag nämna hur uselt det gick?

Av Anna Danielsson - 27 april 2008 21:20

HAHAHA fy fan vad ni äcklar mig. Tur att jag i alla fall slipper er i en hel månad i sommar.


Jag vill inte ha någonting med er att göra.

Av Anna Danielsson - 27 april 2008 20:06

Grillningen igår var trevlig, även om brasan spårade ut där ett tag. Kvällens läskigaste händelse var när en typ Securitas-bil plötdligt kom inrullande på Sunnanåskolgården där vi höll till, men dom hade tydligen bara hört att det var en massa folk där och skulle kolla så vi inte höll på att vandalisera skolan eller liknande. När de insåg att vi inte hade något annat ärende på skolan än att grilla så drog dom igen ^^


Tidningsförsäljning imorse. Det var soligt när jag sålde, så min plan för dagen var att placera mig själv på altanen och försöka eliminera min otroligt vackra vinter-hudton (vit/grå/lila) genom att steka mitt fejs i solen, men den planen gick i kras när det var mulet resten av dagen. Tjoho.


Imorgon ska jag och Tina på något underligt vis hinna kombinera både möte med Auschwitz-gruppen på E-Fyran och klass-vernissage på samma kväll. Hmmm. Lite sjukt att det inte ens är två veckor kvar tills vi styr kosan mot Polen, rakt in i koncentrationslägrena Auschwitz/Birkenau men även med shoppingdagar i Krakow och Gdansk. Jag tror det kommer bli både deprimerande, intressant och trevligt.


Jag hade Troja på ridlektionen. Även om jag ändå är hyfsat kort så har jag blivit en rejäl för lång för den ponnyn sen jag hade henne senast (väldigt längesen), kändes som att jag skulle kunna nå fötterna i marken om jag ville o.O

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards