Alla inlägg den 18 april 2008

Av Anna Danielsson - 18 april 2008 19:28

Igår kväll bröt jag min oerhört trista ovana som jag har haft hela vintern - nämligen att omedvetet enbart köpa gråa, bruna, mörkblåa eller svarta kläder. LET'S GO FÄRGGLAD! Dock är det från La Redoute och om dom inte har skärpt sig så lär det väl ta typ tre månader innan den kommer o.O


Språkhistorie-prov idag. Emma och Linnea hade spridit skräckhistorier om att det var hur svårt som helst, men jag tyckte det var hyfsat lätt trots att jag verkligen inte hade pluggat ambitiöst. Hoppas jag fick VG, men bara för att jag säger så kommer jag säkert att dunderfaila, haha.


Ska snart iväg och umgås med Amanda, Epa och kanske Linn, hon är nu i denna stund hårmodell för Clive Russell och tydligen har dom färgat hennes hår i nån färg som skulle chocka oss alla :O Hon vägrade säga vilken dock.


WOHOOO, imorgon kväll blir det skojs :D Jag håller på att peppa sönder, eller nåt.

Av Anna Danielsson - 18 april 2008 01:29

ÄCKEL-SPRÅKHISTORIA. Jag har knappt orkat plugga ett skit och bryr mig inte heller. JAG SKITER I VAD SOM HAR PÅVERKAT FORNSVENSKAN OSV.


Och provet var tydligen jättesvårt sa dom som redan har gjort det, kul. Aja, skitsamma.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards