Alla inlägg den 16 april 2008

Av Anna Danielsson - 16 april 2008 22:46

Norran hälsade på när vi hade fotogrupp och intervjuade Sanna och Louise, men även mig och Bodén - och eftersom vi slog våra "smarta" hjärnor ihop när vi svarade på frågorna lär inte resultatet ha blivit lyckat.


Nämnde jag hur otroligt chill den här skoldagen har varit? Förmiddagen spenderades, istället för engelska och svenska-lektion, med att se Shakespeare In Love. Otroligt översöt och sliskig film och det faktum att vissa folk faktiskt satt och lipade åt filmen var lite kul :) However, det var trevligare att se film än att ha lektioner. På eftermiddagen hade vi bara form och ingen engelska, wohooo!


Nu är helgen iaf typ bestämt :D O'Learys ---> Slumber party i Epas lägenhet med fooolks, jag tror det blir apkul.

Av Anna Danielsson - 16 april 2008 17:06

HAHA ofta volleyboll ska vara jobbigt? :( Jag har mördande träningsvärk i armarna, haha xD


Nu ska jag ut med Mio och sen springa till E-Fyran.

Av Anna Danielsson - 16 april 2008 15:48

Allt blir faktiskt mycket roligare när det är soligt och vårigt :D Nu har jag sprungit på stan och fikat på Kåffeinn (igen) med Epa, Eric, Sara E, Lill-Sara, Petra, Johanna-Tyra, Amanda och EG. Kåffeinn kommer bli döden för min plånbok :(


Jag är äckligt pepp på helgen. På lördag joinar jag den häftiga skaran folk som är 18-plusare, så jag, EG, Soppan, Sara och förmodligen Epa ska på O'Learys och därefter ska förmodligen alla slagga över i Epas lägenhet. Wihiii.


Jag har seriöst för mycket att göra.

- Jobb & foto på E-Fyran ikväll

- Orkesterrep imorgon

- Bilduppgift till imorgon

- Svenskaprov på fredag

- Orkesterrep & konsert med Brolle JR hela helgen (vi är med i bakgrundsbandet) xD

- Jobb på E-Fyran på måndag

- Körkortsteoriprov på onsdag


...vad ska man säga? Det löser sig xD ...eller nåt

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards