Alla inlägg den 17 april 2008

Av Anna Danielsson - 17 april 2008 21:41

Från och med min 18-årsdag ska jag inleda ett res-maraton. Detta innebär att jag, ensam eller med andra och så fort jag har råd, ska resa till så många platser som jag bara hinner och har pengar till under min livstid. Jag börjar med min Spanien-månad i sommar. Kommer prioritera typ alla mina pengar till detta...okej, det gör jag redan men whatever.


Jag anser att när man lix är vid liv så ska man LEVA, och se så mycket som man bara hinner. Fan heller att jag tänker sitta fast i en norrlandshåla.


Det är nu man är ung, och tar man inte risker/chanser och drar iväg till olika ställen nu så kommer man aldrig göra det sen heller.

Av Anna Danielsson - 17 april 2008 21:34

Jag är groteskt taggad på helgen :) Ska försöka förtränga körkortteorin...eller nåt :'( Haha.


Fredag:

- Förmodligen grillning med folk om det inte är alltför snorkallt ute


Lördag:

- Födelsedag

- Orkesterrep i fyra timmar vilket äger, för vår orkester är bäst :D

- Filmtittande ---> O'Learys ---> Slumber party xD Haha


...och bara för att jag är så förbannat nöjd: http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2008&m=apr&d=19&h=0&mi=0&t=WOHOOO-c2t5-t55let-72ct5s-t55go-t5518-plusare-t55%5E%5E&yn=Anna-t55D&c=ye&mc=2

Av Anna Danielsson - 17 april 2008 15:24

Jag slutade typ klockan 11 idag :P Var också den enda i klassen som gjorde det, KuHi:n var inställd idag så dom andra fick hål och sen hade dom IV, men jag har inte spanska på torsdagar längre så freeedooom! Drog ut och fotade eftersom vädret var spårat fint, sen kände jag för att bara cykla, så jag cyklade! :P Typ Nordanå och sen Sunnanå runt nästan ut till Lund med MP3 i öronen. Råhärligt :D


Btw, normalt att ha en klass som dansar till Spice Girls på bildkektionerna :') HAHA flum.


HAHA ikväll ska min orkester hänga med Brolle JR. Kooolt...eller nå.

Av Anna Danielsson - 17 april 2008 00:18

Jag funderar på om jag ska vara så pass lat och patetisk att jag skippar tidnings-säljarjobbet i helgen. Då kanske jag får en sovmorgon på min födelsedag (första sovmorgonen på 20 år typ) och slipper stressa hem klockan 8 på morgonen på lördag.


Språkhistorian är ju ett helvete. Orka lära sig en hel jävla tidslinje med en miljon årtal på två dagar!? :( Tydligen vara provet skitsvårt också, ååå :'(


GAH, seriöst, körkortsteorin kommer döda mig.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards