Alla inlägg den 20 april 2008

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 21:04

Kan nån snälla skruva fram tiden lite? Först till Polen-resan den 9 maj, och sen till den 8 juni då jag drar till Spanien. Apropå det så känns det som att det är läge att boka tågbiljetterna till Stockholm :P


Seriöst, jag längtar så gräsligt mycket. Jag ska åka iväg till ett nytt ställe jag aldrig har varit på och stanna där i tre veckor. Jag åker själv, det vill säga jag får vara ifred. Att dra iväg och göra saker ensam är grymt underskattat, det är otroligt najs att slippa folk ibland. JA, jag är negg för tillfället.

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 20:44

Detta är ett stort mysterium för mig: Hur kan en stad bestå av endast idioter? I Skellefteå är det uppenbarligen möjligt, med några få undantag. Man stöter bara på en massa jävla mongon av olika slag vart man än går. Gårkvällen var ett praktexempel, jag kräks på invånarna i denna håla. SKAFFA ETT LIV ELLER GÅ OCH GRÄV NER ER NÅNSTANS FÖR NI ÄCKLAR MIG.

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 20:38

Haha, Brolle-konserten vart ju typ en stor fail men det var iaf inte mitt fel :') Snarare barnkörens.

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 16:50

Nu ska jag i alla fall på typ...intervju eller liknande för jordgubbsförsäljarjobbet den 25 :O HOPPAS PÅ JOOOBB

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 15:04

Tjoho! Jag har typ aldrig varit tröttare, valsar runt som en hålögd, nerdrogad zombie ungefär. Stackars orkester-folk som måste stå ut med åsynen av mig.


Är hemma på tre timmars "paus" från orkestern, ska tillbaka på konsert klockan 6. Vi har repat med Brolle i hundra år, typ.


Och kolla vad som har hänt på min ridskola.

http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article97821.ece


Nån har brutit sig in och jagat runt häsar i manegen, tydligen. FY FAN så jävla vidriga människor, finner inga ord för hur jäkla förbannad jag är. Det värsta är att det inte är första gången det händer på SRK.

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 10:37

Jeeej, gårkvällen var trevlig.


Vi var först i Epas lägenhet och typ lyssnade på The Knife, sen löpte vi vidare mot stan och O'Learys.


O'Learys var trevligt, med en massa random och småskumma folk :D Måste även dra kvällens citat:

En smått onykter Soppan: Alltså Anna, vet du vad som är charmen med dig?

Jag: ...nä?

Sopp: Att du kan flyga.

Jag: ...?


Sammanfattningsvis så var det skojs. Däremot förstördes typ allas humör vid 3-tiden när vi gick till Max för att käka nattmat. Det var kö i hela restaurangen och dryga människor som trängde sig före. Vi köade i typ en timme för att få mat. En kvinna började bl.a slåss i kön när någon försökte tränga sig före henne, och alla var allmänt mongo. Jag hatar folk, och mest av allt grisiga slem-äckel till 40-åriga gubbar. Skaffa en kompis och börja bete er som normalt folk för fan, jävla svin.


Efter Max gick vi genom ett jättefolktomt Skellhell - och frös ihjäl - hem till Epas lägenhet och slaggade. Nu har jag snart orkesterrep, och konsert ikväll xD Bra det kommer gå, jag har slaggat 5 timmar i en saccosäck så jag är hyfsat pigg...not.


Aja, tjoho.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards