Alla inlägg den 3 april 2008

Av Anna Danielsson - 3 april 2008 22:32

HAHA jag sitter här med Elvis-lugg xD Så går det om man her en hårklämma i blött hår :(


Jag har körlektion imorgon bitti. INTE pepp. Egentligen har jag 1000 skoljobb som ska göras ikväll också, men jag skjuter upp dom. Oerhört korkat men jag har inte ens nån koll på vad det är jag egentligen ska göra eftersom jag har varit i Tyskland och tydligen missat all info >.< Men två bilder ska jag i alla fall rita.


Borde kanske sova lite inatt också med tanke på att jag inte direkt har gjort det den senaste veckan och höll på att somna under orkesterrepet ^^, Ska jobba i helgen också.


GAH, måste ta tag i mitt CV, mitt volontärjobb-skaffande och körkortsteorin. NU.

Av Anna Danielsson - 3 april 2008 22:12

Jag kunde inte vara sämre än Korny och Bröstlund.


KILLTEST

Du har:

[ ] kort hår
[ ] Fler bröder än systrar
[ ] Du har varit i slagsmål
[ ] Du har en bild på ett coolt band som bakgrundsbild
[x] Du har aldrig regelbundet plattat håret



Du lyssnar på;

[ ] Metal
[ ] Reggae
[ ] Hårdrock



Du har/brukar/brukat:

[ ] Du umgås mest med killar
[ ] Du har en kille som bästa kompis
[ ] Du har fler killkompisar än tjej
[/] Du brukar bråka och käfta emot
[ ] Du brukar aldrig lyda dina föräldrar
[ ] Spelat World of Warcraft
[ ] Spelat battlefield
[ ] Lanat
[ ] Spelat Tibia
[x] Varit beroende av ett spel
[ ] varvat GTA



Du älskar:

[/] Färgen svart
[x] Att slabba med maten
[x] Att sova länge
[ ] Fotboll på tv:n
[ ] Att fisa och rapa fritt
[x] Tv:n och datorn
[ ] Killswitch Engage
[/] Idrott
[ ] Rage Against The machine
[ ] Iron Maiden
[x] Hårda presenter
[ ] Slipknot

Du säger ofta:

[x] Wtf
[ ] Fucking
[x] Fan
[x] Jävla skit
[ ] Lol



Du hatar:

[x] Färgen rosa
[ ] Färgen lila
[ ] Smink
[ ] Shopping
[ ] America's Next Top Model
[ ] Project Runway
[ ] Desperate Housewives
[ ] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] O.C
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[x] Gilmore Girls
[ ] One Tree Hill
[x] Romantiska komedier

(Har inte sett många av serierna)



Du älskar filmer som:

[/] The Godfather
[ ] Kill bill
[x] The Ring
[/] Handlar om krig (Brukar vara bra)
[ ] Fight Club
[ ] Man on Fire
[ ] Snatch
[ ] The Departed



Gillar:

[x] Jackass
[ ] Viva la Bam
[ ] Wild Boys
[ ] Scarred
[ ] Dirty Sanchez



TOTALT: 26,5

1-10 = Varför gjorde du detta?
11- 20= På med klackarna!
21 & -30 = Half man half a woman
31 - 40 = Ännu mer att jobba på, men du är på god väg!
41- 50 = Du kan kalla dig för kille, men not yet a man
51 -64 = Du föddes som kille, var stolt!

Av Anna Danielsson - 3 april 2008 18:34

Nu ska jag snart och repa med orkestern/Orkesterföreningen inför konserten med Brolle JR xD Hahaha.


Har varit sur, bitter, negg och dryg idag. Synd för min omgivning.


DOCK hände det en rolig sak, fick veta att bl.a jag och Epa är inbjudna till en foto-workshop jag tror det var nästa helg. Det är typ samarbete mellan Umeå och Skellefteå fotoklubbar eller nåt sånt, och det blir "kreativ studiofotografering" :D Svinskoj ju!

Av Anna Danielsson - 3 april 2008 16:27

Min 08-vän Mimmi är för tillfället less på Stockholm och vill till Norrland. Personligen kräks jag på det norrländska "lugnet" (läs: tristessen) och suktar efter storstadstempo.


Let's go utbutesstudenter säger jag! :P

Av Anna Danielsson - 3 april 2008 16:23

Förresten, Tysklands-resan slog rekord inom två kategorier.


1. Flest antal dåliga filmer på en vecka

Allt från äckel-sliskiga kärlekskomedier med Jennifer Lopez/Hilary Duff till B-skräckisar a la Room 1408 och The Village snurrade konstant i buss-DVD:n. Jag led och kräktes på skiten.


2. Flest antal IQ-befriade kommentarer under en vecka

Jag kan dra ett par praktexempel, till exempel Evas "I can't english" och mitt försök att upplysa danskarna om att vår buss var trasig, för det var den. Jag sade "The bus is broke" = Bussen är pank. Bra Anna.

Av Anna Danielsson - 3 april 2008 12:54

JAHAPP, här har vi då min att-göra-lista till IMORGON. Det är inte hälsosamt att vara i Tyskland och missa en halv skolvecka.


- Måla två tavlor till föräldravernissagen

- Skriva en mongo-engelska-grej

- Skriva KuHi-bajs


Det vore väl ändå rätt enkelt att fixa OM JAG INTE HAR REP MED ORKESTERFÖRENINGEN I 123456789 TIMMAR IKVÄLL. Vi ska vara med och vara bakgrundsband åt Brolle JR, haha xD

Av Anna Danielsson - 3 april 2008 09:12

Jag ska nog söka skogsplantering som sommarjobb har jag bestämt. Det är jobbigt men man får i alla fall vara utomhus och kan tjäna en maaassa pengar om man jobbar som ett mongo :D


Nu ska jag om ett tag cykla till skolan och ha bild. Sen MÅSTE jag ta tag i körkortsteorin :(

Av Anna Danielsson - 3 april 2008 01:18

Vilka är ditt favoritpar skor? Mina lodis-skor

Vad gör du? Just nu sitter jag och är helt bäng i huvet av trötthet

Har du lugg? Snelugg

Fest eller slacking? Slacking, för jag är för tillfället negg

Gillar du sport? Ja

Vill du ha barn? Aldrig i mitt liv

Vilka språk kan du? Svenska, engelska och såpass spanska att jag hankar mig fram i Spanien

 

Borde man röka på pubar? Nej



Är du stolt över ditt liv? Nej -.-



Vilken låt lyssnade du på senast? Minns inte



Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Stockholm eller London



Har du något djur? Mio <3



Har du några trummor? Nej



Tittar du mycket på tv? Nej



Har du varit med i lokaltidningen? Ja



Vad kostar det du har på dig? Ja, hur mycket kan ett par mjukisbyxor och en T-shirt kosta?
 


Vilken färg har dina väggar? Turkosa



Vad gör du när du inte kan sova? Nördar musik och stirrar i taket



Har du duschat idag? Har suttit i en buss i 12 timmar så har som inte haft tid till det
 


Vad gör du om ett år? Tar snart studenten och kan förhoppnngsvis snart lämna Skellhell



Brukar du läsa horoskop, i så fall brukar de stämma?



Brukar du svära mycket? Ja



Bästa fikat? Choklad i alla former



Det dyraste du äger? Kameran?



Favoritpålägg? Salami



Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Ljusgrå



Vad lyssnar du på just nu? Ingenting



Vad åt du senast? Max-mat



Vad har du för hårfärg? Nån sorts blond/ljusbrun



Favoritmånad? Dunno



Favoritdag? Ingen



Choklad eller vanilj? Choklad



Vad har du för färg på tandborsten? Rödvit

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards