Alla inlägg den 10 april 2008

Av Anna Danielsson - 10 april 2008 23:44

Eftersom jag huvudsakligen har för vana att befinna mig bakom kameran så fastnar jag och Mio sällan på bild samtidigt. Jag tyckte att det var dags att vara lite nyskapande på den fronten så Emelie fick låna min kamera (hon blev hyfsat nöjd över detta) och ta några sällsynta kort på mig och min vovve.


Ni får bortse från min risighet, Mio är sötast i världen så det uppväger :)

Av Anna Danielsson - 10 april 2008 23:38

Jag har förmodligen besvarat den här tidigare men skitsamma.




Höger- eller vänsterhänt: Höger, originellt.
Humör just nu: Väldigt varierande
Favoritgodis: Choklad <3
Är det nåt du absolut inte äter: Falukorv
Kläder just nu: Lång, randig brunvit T-shirt och jeans




Musik just nu: Bohemian Rhapsody x'D
Sommarplaner: Volontärjobb i Spanien och förhoppningsvis annat jobb också

Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Sol
Morgon- eller nattmänniska: Natt



Sparare eller slösare: Sparare
Kommer du ihåg din första kärlek:
Tror du på mirakel: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inga
Bio eller promenad: Promenad är billigare



Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Bara en del, exempelvis fästingar x(
Största svaghet: Alla
Det här är jag bra på: Vissla ^^,
Chips, morötter eller godis? Allt onyttigt <3



Pizza eller hamburgare? Båda
Skriver du dagbok? Blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Möjligtvis fler hål i öronen
Stökigt eller välstädat? Helst välstädat, men jag har det likförbannat alltid stökigt
Är du rädd för blod? JA



Saltar du på maten? Ja
Gillar du att sjunga? När det gäller SingStar iaf
Anser du att du är stark? Klart, jag är ju råbiff (...)
Brukar du sola? På sommaren om det finns sol? :O
Vad gör du om du får hicka? Väntar och hoppas på det bästa
Kaffe, te eller inget? Kaffe och te

Av Anna Danielsson - 10 april 2008 18:22

NU är det på rikt, jaaag ska till Spanien :D Flyger till Malaga 13.15 den 8 juni och kommer hem natten den 29.


Nu är det bara tåg till och från Stockholm - Skellefteå som inte är bokat, och finns de billiga tågbiljetterna som jag vill ha kvar så kommer jag ha typ 1½ dygn i Stockholm utan sovplats eller liknande. Aja, det blir kuuul, då får jag spendera en dag i min älsklingsstad innan jag drar hem igen.


Seriöst, Spanien i juni. Jag kommer vara brunast och blondast i världen när jag kommer hem o.O'

Av Anna Danielsson - 10 april 2008 17:08

Och ni är helt jävla bombade, dra åt helvete åde.

Av Anna Danielsson - 10 april 2008 15:23

VAD VILL DU, JÄVLA MONGO? Jag vill inte ens ha nåt med dig att göra, prata med nån som vill veta av dig istället. Stööörd


Jag är i hata alla-mood. Wohooo! Längtar till Spanien, så jäkla underbart att få slippa allt och alla utom hundar i en hel månad.


Musiktreornas avslutningskonsert ägde :)

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards