Alla inlägg under april 2008

Av Anna Danielsson - 13 april 2008 20:57

Upptäckte just att jag har spanskaläxa tills imorgon, det kändes ju som sådär jättekul åde. Eliminera alla världens preteritum.


Jag hittade just en munk hemma (en ätbar munk alltså, inte klostermunk) så den äter jag just nu.


Seriöst, mitt ätande spårar. Jag undrar bara varför jag inte är ett diabetesdrabbat fetto. Folk börjar seriöst bli sura för att jag äter konstant, och då menar jag konstant. Fråga bara folket på fotoworkshopen.


Förresten, jag fyller år om sex dagar och det enda jag önskar mig är matpengar till min Spanien-månad i sommar. Detta gör helst seriöst, av någon anledning, min familj arg på riktigt, eftersom dom tycker att jag är okreativ och vill ge mig något roligare istället för pengar. Det vore egentligen politiskt korrekt att jag önskar mig en ny mobil med tanke på att min mobil är pinsamt usel och dessutom halvt trasig, men orka.

Av Anna Danielsson - 13 april 2008 18:27

Det snöar en massa - igen.


Var på E-Fyran ett tag i dag också men fick ingenting vettigt gjort. For till stallet, hade Afro på lektionen, for hem och sitter nu och äter likör-choklad. Ska se Top Model om en halvtimme, haha. Det är seriöst söndagsnöjet xD


6 dagar kvar som 17-åring då :O Snart är jag gammal.

Av Anna Danielsson - 13 april 2008 08:48

Jag har verkligen haft normala matvanor i helgen.


Lördag

Frukost: Bacon och äggröra. Okej, det var normalt.

Lunch: Naturgodis

Midag: Max-mat klockan 12 på natten


...och nu sitter jag och käkar chips till frukost.

Av Anna Danielsson - 13 april 2008 01:19
Amuse yourself in Skellhell by ~Koggamojj on deviantART

Bilden sammanfattar dagen - det spårade :D Men skojs var det. Vi har haft fotoworkshop på E-Fyran med folk från Umeå Fotoklubb. Från vår fotogrupp var bara jag, Epa och Linn där. Till och med jag fick agera poser och skuttade runt i en gasmask, Epa lär väl lägga ut fula bilder på det sen.


Imorgon:

- Jobb

- Workshop

- Stallet

- Plugga körkortsteori

Av Anna Danielsson - 12 april 2008 09:06

Eftersom fotoworkshopen börjar om två timmar ska jag nu i denna stund gå ut och sälja tidningar :( Orka tidigt på morgonen.


Btw, jag var faktiskt skillad igår - gick och ja mig halv 1 en helgkväll ist för 3-4 :O

Av Anna Danielsson - 11 april 2008 16:56

Dagen höll på att starta i katastrof. Förutom att jag kom en halvtimme försent till skolan så kom jag på, när jag kom springande in i Estethavet, att jag hade glömt min väska i cykelkorgen utanför skolan. Vem som helst som kände för det hade kunnat sticka ner handen och plocka åt sig min börs innehållande 600 spänn, men som tur var lät folk bli :D Jag borde sluta ha extremt mycket kontanter på mig känns det som.


Har förövrigt bokat tid för vaccination mot gulsot/hepatit A den 22 maj, pga Spanien-jobbet :'( UÄÄÄ, ofta jag ska måsta vänta en hel månad? Skulle helst göra bort det så fort som möjligt så jag kan leva sen, haha xD


Ikväll ska jag negga och äta chirre :D Och plugga körkortsteori. Imorgon bitti ska jag jobba, och sen skynda mig iväg till helgens fotoworkshop som börjar 11 på förmiddagen. Hur fan ska jag hinna sälja tidningar innan? xD Fotogrupp-folket blir för övrigt infixade for free på workshopen, vi känner oss VIP :O Wohooo

Av Anna Danielsson - 10 april 2008 23:44

Eftersom jag huvudsakligen har för vana att befinna mig bakom kameran så fastnar jag och Mio sällan på bild samtidigt. Jag tyckte att det var dags att vara lite nyskapande på den fronten så Emelie fick låna min kamera (hon blev hyfsat nöjd över detta) och ta några sällsynta kort på mig och min vovve.


Ni får bortse från min risighet, Mio är sötast i världen så det uppväger :)

Av Anna Danielsson - 10 april 2008 23:38

Jag har förmodligen besvarat den här tidigare men skitsamma.




Höger- eller vänsterhänt: Höger, originellt.
Humör just nu: Väldigt varierande
Favoritgodis: Choklad <3
Är det nåt du absolut inte äter: Falukorv
Kläder just nu: Lång, randig brunvit T-shirt och jeans




Musik just nu: Bohemian Rhapsody x'D
Sommarplaner: Volontärjobb i Spanien och förhoppningsvis annat jobb också

Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Sol
Morgon- eller nattmänniska: Natt



Sparare eller slösare: Sparare
Kommer du ihåg din första kärlek:
Tror du på mirakel: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inga
Bio eller promenad: Promenad är billigare



Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Bara en del, exempelvis fästingar x(
Största svaghet: Alla
Det här är jag bra på: Vissla ^^,
Chips, morötter eller godis? Allt onyttigt <3



Pizza eller hamburgare? Båda
Skriver du dagbok? Blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Möjligtvis fler hål i öronen
Stökigt eller välstädat? Helst välstädat, men jag har det likförbannat alltid stökigt
Är du rädd för blod? JA



Saltar du på maten? Ja
Gillar du att sjunga? När det gäller SingStar iaf
Anser du att du är stark? Klart, jag är ju råbiff (...)
Brukar du sola? På sommaren om det finns sol? :O
Vad gör du om du får hicka? Väntar och hoppas på det bästa
Kaffe, te eller inget? Kaffe och te

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards