Alla inlägg under april 2008

Av Anna Danielsson - 23 april 2008 23:47

Eftersom helvetes-Veolia uppenbarligen har dissat Bastuträsk så finns det typ bara några få tåg per dag att välja mellan! O.O' Jag kommer nu ett helt dö-dygn i Stockholm (två nätter och en dag) utan sovplats när jag kommer hem. What to do? xD Får typ sova på en bänk på Centralstationen eller nåt två nätter på raken, hahaha :(


Aja, nu är det iaf bokat :D Let's go Spanien!


...jag kommer hem till Bastuträsk klockan 5 på morgonen i slutet av juni. Paaartü

Av Anna Danielsson - 23 april 2008 23:29

Med tanke på att jag har nördat Tori Amos musik i cirkus 4 år så borde jag tekniskt sett vara less, men det blir jag helt seriöst inte :'D Nu har jag tagit en paus ett tag eftersom jag verkligen konstant har nördat typ alla hennes skivor i flera år, och nu börjar nördandet om! Har ni inte hört Tori, SÖK PÅ YOUTUBE/LADDA NER/KÖP SKIVA/WHATEVER. Annars missar ni världens bästa musik och största musik-geni, helst seriöst. Just nu nördas Crucify :D


Jag tänkte lägga mig tidigt ikväll, men he blev inget av. Skolbio imorgon bitti, kommer förmodligen slockna och sova bort filmen. Jag borde egentligen sova mer, men det känns inte så värt när jag ändå inte blir piggare av att sova 8-9 timmar än 6-7 som är mitt snitt ungefär. Kan utan problem däcka över en skolbänk hur mycket jag än sover på nätterna.


Nu ska jag på allvar leta, och boka, billiga tåg till Stockholm & Spanien-resan. Sen ska jag köpa en kompaktkamera innan juni också, en Canon IXUS av något slag eftersom de verkar matcha mina kamera-krav (liten, smidig, tålig, snabbstartad och hyfsad vidvinkel, närgräns och gärna zoom) bäst. Kan inte ta med min systemkamera till Spanien eftersom det blir alldeles för osmidigt när man jobbar och jag vill inte riskera att ha sönder den, så jag måste ha en kompakt.


NU letar jag tåg - MED OFLYT. Hittar ingen billigare Tur&Retur-resa under 550 spänn :( Ska typ fejka att jag är 15-åring, haha :(

Av Anna Danielsson - 22 april 2008 15:18

Tror fan inte man kan ha mer missflyt på en enda dag.


- Körkortsprovet inställt för min del

- Hann inte käka lunch

- Glömde gympapåsen i hallen när jag for till skolan

- Sprang in i väggen och skrapade överarmen + fick ett knä i huvet på gympan xD


...och nu ska jag snart till stan och gå på Arbetsförmedlingen med Epa & Soppan för att snoka efter fler eventuella sommarjobb. Jag lär väl bli överkörd eller nåt på vägen dit. Sen ikväll är det fotoloppis på E-Fyran, om någon skulle råka sälja en billig toykamera så kommer jag köpa :D

Av Anna Danielsson - 22 april 2008 11:29

MEN NÄ, det vart inget jävla körkortsprov för jag var AVBOKAD AV TRAFIKSKOLAN :( Har pluggat som ett mongo typ halva natten och var typ pepp, så jag åker dit - men då är jag inte bokad till provet längre. Jag hade inte gjort alla övnings-körkortsfaserna och då måste man boka privat för att få göra provet. GWÄÄÄH.


EPIC FAIL. Mitt liv är ett misslyckande och det här är bara en liten del av det. Jag borde acceptera mitt öde, lägga ner, gräva ner mig själv och skita i allt för allt blir ändå bara FAAAIL xD Funderar fan på att skita i körkortshelvetet, kommer lix aldrig ha råd med bil och vill inte ens bo i helvetes-Skellefteå utan i Stockholm där det finns TUNNELBANA.


Hahahaha :(

Av Anna Danielsson - 21 april 2008 21:14

Jobbade i köket på E-Fyran idag när det var invigning av Ungdomshälsan i Skellefteå. Det fanns ett fett buffébord med läsk, chips, ostkrokar, fruktspett, godis med mera - och det var fritt fram att äta. Behöver jag ens nämna något om mängderna jag tryckte i mig?


Nu sitter jag och pimplar té och pluggar körkortsteori. Blöööh :(

Av Anna Danielsson - 21 april 2008 13:17

Nu ska jag egentligen analysera och jämföra skulpturer. Partü.


Jag ska till E-Fyran dirr efter skolan och jobba där tills ikväll. Partü.


Jag har körkortsteoriprov imorgon. Partü :'(

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 21:04

Kan nån snälla skruva fram tiden lite? Först till Polen-resan den 9 maj, och sen till den 8 juni då jag drar till Spanien. Apropå det så känns det som att det är läge att boka tågbiljetterna till Stockholm :P


Seriöst, jag längtar så gräsligt mycket. Jag ska åka iväg till ett nytt ställe jag aldrig har varit på och stanna där i tre veckor. Jag åker själv, det vill säga jag får vara ifred. Att dra iväg och göra saker ensam är grymt underskattat, det är otroligt najs att slippa folk ibland. JA, jag är negg för tillfället.

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 20:44

Detta är ett stort mysterium för mig: Hur kan en stad bestå av endast idioter? I Skellefteå är det uppenbarligen möjligt, med några få undantag. Man stöter bara på en massa jävla mongon av olika slag vart man än går. Gårkvällen var ett praktexempel, jag kräks på invånarna i denna håla. SKAFFA ETT LIV ELLER GÅ OCH GRÄV NER ER NÅNSTANS FÖR NI ÄCKLAR MIG.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards