Alla inlägg under april 2008

Av Anna Danielsson - 8 april 2008 14:51

Jag hatar att boka flyg, det är så förbannat drygt och dyrt. TACK SÅ MYCKET RYANAIR FÖR ATT NI INTE FLYGER TILL MALAGA :'( Nu får jag åka med snordyra SAS istället, för Sterling var ännu dyrare. Har hittat en flygresa för 2900 tur&retur, billigare tror jag inte det blir. Nu ska jag lyckas ha lite tur bara hitta ett skitbilligt tåg till och från Stockholm också :D


Förresten, nån som vet om Arlanda Express går hela natten?

Av Anna Danielsson - 8 april 2008 14:38

Möte med hela Skellefte Fotoklubb ikväll. Tydligen blir det nån form av tävling där man ska "ställa bilder mot varandra" eller nåt sånt, vi skulle i alla fall tanka ett USB-minne var och ta med.

Av Anna Danielsson - 8 april 2008 14:16

Hela vår familj har tydligen gått och blivit Queen-nördar efter att ha sett Queen-musikalen i London, så nu har en fet samlingsskiva införskaffats till huset och jag nördar ska jag ju erkänna :D Bohemian Rhapsody alltså, haha <3

Av Anna Danielsson - 8 april 2008 01:02

Enligt folket på hundhemmet så räcker det med stelkrampsvaccin (som jag ju redan har) för att jobba på hundgården, men enligt mamma så måste jag dessutom ta sprutor mot både rabies och gulsot för att nån veterinär hade rekommenderat det till henne i typ höstas när hon var där med Mio och dom snackade utlands-hundjobb.


Jag tror alla känner till min relation till sprutor (hatfylld) men tanken på att vara rabiessmittad känns inte heller så lockande :'( Detta skall övervägas noggrant.

Av Anna Danielsson - 8 april 2008 00:40

HAHA gympaprov imorgon :( Ska bland annat googla fram kostråd, akuthjälp för stukad fot, konditionsfakta m.m DRYGT.


Matteprov på fredag, jag har en massa oinlämnade engelskagrejer som jag inte ens vet vad det är också måste jag skriva kulturhistoria-bajset. GAH.

Av Anna Danielsson - 8 april 2008 00:28

Btw, släpade med mig odågan (Mio) till Emelie Peees lägenhet också såg vi + Linn M skräckisen The Eye - både kinesiska originalet och den amerikanska re-maken med Jessica Alba x( Amerikanare kan verkligen konsten att sliska sönder, överdramatisera och slakta bra filmer. Tyvärr höll ingen annan med mig :(

Av Anna Danielsson - 8 april 2008 00:27

För det första - snöstorm i april!?


För det andra - VARFÖR var det bilkö från centrum, över hela Viktoriabron, runt i både stora rondellen & rondellen vid Tuböle och ända till Anderstorp idag!?

Av Anna Danielsson - 7 april 2008 16:07

Jag ska bo i Malaga nästan hela juni och jobba på SOS Animals :D


Flygbiljetter bokas förhoppningsvis ikväll!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards