Direktlänk till inlägg 8 april 2008

GNÄLL

Av Anna Danielsson - 8 april 2008 01:02

Enligt folket på hundhemmet så räcker det med stelkrampsvaccin (som jag ju redan har) för att jobba på hundgården, men enligt mamma så måste jag dessutom ta sprutor mot både rabies och gulsot för att nån veterinär hade rekommenderat det till henne i typ höstas när hon var där med Mio och dom snackade utlands-hundjobb.


Jag tror alla känner till min relation till sprutor (hatfylld) men tanken på att vara rabiessmittad känns inte heller så lockande :'( Detta skall övervägas noggrant.

 
 
Ingen bild

Panda

8 april 2008 08:36

Jag ska skratta lite i smyg när du väl tvingas ta sprutorna ;P

 
Hanna Ögren

Hanna Ögren

8 april 2008 11:24

Hheeh okej, men jag håller fortfarande fast vid att ALLA djur har det bättre på landet. Tror att alla djur skulle välja att bo på landet före stan. Fast då t.ex hunden är uppvuxen i stan, så vet den ju inte att det "finns nå bättre". Åhh gud vad jag låter snobbig nu men jag hoppas du fattar poängen! En lanthund som tas till stan tror jag skulle börja må jättedåligt. Men såklart jag argumenterar för landet, ja bor ju där och jag vet hur bra djuren har det! Samma som jag tycker att ridskola är djurplågeri. Ridskolehästen Greger tog vi ju ifrån stallet, och han var hellycklig de sista åren han levde, med sotr hage och några kompisar, box istället för spilta och med 1-2 ryttare, inte ens massa småglin varje dag. Men det är min åsikt, och du har din, och det respekterar jag :)

http://hannaogren.blogg.se

 
Hanna Ögren

Hanna Ögren

8 april 2008 11:35

Fast det där med honungen i andra insändaren var djävulskt överdrivet, HAHAH ungar vet ju inte ens vad doping är

http://hannaogren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards