Alla inlägg under april 2008

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 20:38

Haha, Brolle-konserten vart ju typ en stor fail men det var iaf inte mitt fel :') Snarare barnkörens.

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 16:50

Nu ska jag i alla fall på typ...intervju eller liknande för jordgubbsförsäljarjobbet den 25 :O HOPPAS PÅ JOOOBB

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 15:04

Tjoho! Jag har typ aldrig varit tröttare, valsar runt som en hålögd, nerdrogad zombie ungefär. Stackars orkester-folk som måste stå ut med åsynen av mig.


Är hemma på tre timmars "paus" från orkestern, ska tillbaka på konsert klockan 6. Vi har repat med Brolle i hundra år, typ.


Och kolla vad som har hänt på min ridskola.

http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article97821.ece


Nån har brutit sig in och jagat runt häsar i manegen, tydligen. FY FAN så jävla vidriga människor, finner inga ord för hur jäkla förbannad jag är. Det värsta är att det inte är första gången det händer på SRK.

Av Anna Danielsson - 20 april 2008 10:37

Jeeej, gårkvällen var trevlig.


Vi var först i Epas lägenhet och typ lyssnade på The Knife, sen löpte vi vidare mot stan och O'Learys.


O'Learys var trevligt, med en massa random och småskumma folk :D Måste även dra kvällens citat:

En smått onykter Soppan: Alltså Anna, vet du vad som är charmen med dig?

Jag: ...nä?

Sopp: Att du kan flyga.

Jag: ...?


Sammanfattningsvis så var det skojs. Däremot förstördes typ allas humör vid 3-tiden när vi gick till Max för att käka nattmat. Det var kö i hela restaurangen och dryga människor som trängde sig före. Vi köade i typ en timme för att få mat. En kvinna började bl.a slåss i kön när någon försökte tränga sig före henne, och alla var allmänt mongo. Jag hatar folk, och mest av allt grisiga slem-äckel till 40-åriga gubbar. Skaffa en kompis och börja bete er som normalt folk för fan, jävla svin.


Efter Max gick vi genom ett jättefolktomt Skellhell - och frös ihjäl - hem till Epas lägenhet och slaggade. Nu har jag snart orkesterrep, och konsert ikväll xD Bra det kommer gå, jag har slaggat 5 timmar i en saccosäck så jag är hyfsat pigg...not.


Aja, tjoho.

Av Anna Danielsson - 19 april 2008 14:47

Vad tänker du på när du hör ordet...


Grön: Gräs ^^

Sockervadd: Sött

Ost: Pålägg

USA: Stort land :P

Frukt: Gott

Alkohol: Fulla folk xD

TV-shop: OH NO

Pyssel: Småkul

Skräckfilm: Underbart :D

Kusin: Angelica, Erik & John :)

Skitfilm: The Village

Humor: Charlie The Unicorn

Paris Hilton: IQ 10

Dricka: Vatten

Jesus: Påhittad

Doft: Parfym

Julen: Överskattad

Varmt: Sommar

Pizza: Gott

Blod: Läskigt :(

Begravning: Deprimerande

Gott: Choklad

Bröllop: Dyrt och ovärt

Kärlek: Dunno

Mardröm: Dunno

Sommar: Sol

Äckligt: Falukorv

Djurpark: Djur :P

Vinter: Snö

Läskigt: Sprutor :(

Av Anna Danielsson - 19 april 2008 13:50

Btw, det finns ett faktum som sabbade typ halva min 18-årsglädje - att mina föräldrar har vräkt ut den absolut fulaste bilden de kunde hitta på mig i lokaltidningens födelsedags-sida. Inte nog med det, de känner väldigt väl till att jag AVSKYR bildfanskapet eftersom jag ser ut som en äcklig get med bävertänder. Jag har klagat på den där bilden ända sedan den togs, det vill säga ungefär 5 månader, och det första som möter mig på min 18-årsdag är att se mitt eget äckliga flin i Norran. ENJOY SKELLEFTEÅ, jag får väl bjuda på det. Hoppas ingen fick bestående men av att se bildjäveln.


Jaaag peppar på ikväll :D Utgång till Olles ftw!

Av Anna Danielsson - 19 april 2008 12:39

Wohooo, nu är jag 18 på rikt åde. Har redan hunnit ha orkesterrep idag, haha :P


Hade knappt önskat mig nåt, men fick en del prylar :)

- Ny mobil, fast det visste jag redan med tanke på att min gamla var fallfärdig :)

- Pengar

- Bl.a en apsnygg tröja och biopresentkort av min kusin :D

- Parfyyym

- Två linnen av Emelie

- Queen-konsert på DVD, vilket var random och otippat men kul :D


Pengar är välbehövligt till Spanien iaf :'D Funderar dock på att sätta sprätt på några av dom och köpa den här, Fade To Red.

Av Anna Danielsson - 19 april 2008 00:52

Wohooo, nu är jag officiellt vuxen/myndig/vad man ska kalla det. Har dock inte gått och lagt mig så vet inte om det gills än ^^

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards