Alla inlägg under april 2008

Av Anna Danielsson - 10 april 2008 18:22

NU är det på rikt, jaaag ska till Spanien :D Flyger till Malaga 13.15 den 8 juni och kommer hem natten den 29.


Nu är det bara tåg till och från Stockholm - Skellefteå som inte är bokat, och finns de billiga tågbiljetterna som jag vill ha kvar så kommer jag ha typ 1½ dygn i Stockholm utan sovplats eller liknande. Aja, det blir kuuul, då får jag spendera en dag i min älsklingsstad innan jag drar hem igen.


Seriöst, Spanien i juni. Jag kommer vara brunast och blondast i världen när jag kommer hem o.O'

Av Anna Danielsson - 10 april 2008 17:08

Och ni är helt jävla bombade, dra åt helvete åde.

Av Anna Danielsson - 10 april 2008 15:23

VAD VILL DU, JÄVLA MONGO? Jag vill inte ens ha nåt med dig att göra, prata med nån som vill veta av dig istället. Stööörd


Jag är i hata alla-mood. Wohooo! Längtar till Spanien, så jäkla underbart att få slippa allt och alla utom hundar i en hel månad.


Musiktreornas avslutningskonsert ägde :)

Gah

Av Anna Danielsson - 9 april 2008 23:40

Jag borde typ sova nu, för jag har körlektion imorgon bitti och det vore ju måttligt lyckat att somna bakom ratten och krascha körskolans BMW känns det som.


Något som är najs är att vi inte har några vanliga lektioner imorgon :'D Vi ska kolla på treornas projektmässa och musik-treornas avslutningskonsert hela dagen.

Av Anna Danielsson - 9 april 2008 23:20

Snodde av Eric.




( ) Är kär i någon
(x) Cyklat utan händer
(/) Tycker att sommaren borde komma nu
( ) Hatat kärlek
( ) Har/haft converse
(x) Känt mig som ett as
( ) Älskar att gunga
( ) Gillar någon så att det gör ont
( ) Är höjdrädd
( ) Är homosexuell



( ) Kysst mig själv i en spegel
(x) Hoppat från ett fönster (fast på markplan xD)
(x) Viskat i någons öra

( ) Hamnat på sjukhus
(x) Förlorat någon/något jag älskade
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka (det vart fail)
( ) Velat dö
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt/kväll
(x) Ätit godis istället för att gråta



(x) Skrikit hora/bög till någon
( ) Varit full
( ) Varit hög
(x) Varit ordlös
( ) Är kåt
( ) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil

( ) Varit otrogen
( ) Har hatat någon som jag egentligen älskar



(x) Har ångrat mig
( ) Varit svartsjuk
( ) Har hostat blod
(x) Hoppat omkring på stan
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om

( ) Tror på det övernaturliga
(x) Har hatat mina föräldrar
( ) Ätit jättemycket och sedan spytt
(x) Har hatat min kropp och mitt utseende



(/) Har spelat gitarr (En musiklektion i högstadiet, fail)
(x) Skrattat åt mig själv
(x) Sjunger i duschen

( ) Skrikit mig hes av panik
( ) Blivit strypt
( ) Har sett någon dö
( ) Har skakat av nervositet
( ) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så jag gråtit
( ) Sprungit och gråtit samtidigt



( ) Fått för mig att jag är homo men kommit på att jag inte är det
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( ) Slängt porslin i väggen
(x) Hatat hela världen
( ) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om
(/) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig
( ) Drömmer ofta mardrömmar
( ) Skulle kunna dö för någon (För egoistisk)
( ) Har ett smeknamn



(x) Somnat på golvet
(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
(x) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen/buss
(x) Åkt buss genom halva Sverige

( ) Kastat mig framför ett fordon
( ) Älskat någon som inte vet om det
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt

(x) Tuggat på ett grässtrå
( ) Varit nära döden (Inte vad jag vet)



(x) Hållit i en orm
( ) Varit så full att jag inte kunnat gå
( ) Trott att jag varit odödlig
( ) Kastat min telefon i vattnet
( ) Vaknat av att jag gråter
( ) Känt mig som ett får
(x) Haft läppstift
(/) Har gråtit i någons närvaro (Längesen isf)
(/) Älskar regn

( ) Har slagit till någon så att personen tappade andan

(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll (+ 9 till)
( ) Har en studsmatta hemma
( ) Har sett en film mer än tjugo gånger
( ) Kysser med öppna ögon
( ) Gillar att städa
(x) Har varit lunarnörd
(x) Har gråtit av lycka (Fast längesen)
(/) Kan över tre språk (Svenska, engelska, spanska, rövarspråk? xD)
( ) Har bra självförtroende
(x) Tror att jorden går under snart (Växthuseffekten will kill us all :(



( ) Tror på Gud
(/) Är en negativ jävel
( ) Drömt att jag varit död
(x) Har aldrig druckit öl
(/) Har en fobi (HAHA sprutor :'(
( ) Trivs med min kropp
(/) Har ätit kattmat (Men hundgodis, fråga inte varför och det var längesen)
( ) Är dålig på att säga nej
( ) Har någon gång känt dödslängtan
(x) Avskyr matte



(x) Tycker om att spela piano
(/) Är en dagdrömmare

( ) Har varit på Hultsfredsfestivalen
( ) Är vegetarian
( ) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) Hade gosedjur som liten
(x) Har förlorat en nära vän (Ja, en häst gills.)

( ) Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar
(x) Ska flytta så snabbt som möjligt
( ) Knaprar ofta alvedon



 

( ) Skriver dikter eller andra texter
( ) Är emot abort
( ) Borstar aldrig håret
( ) Har/haft tandställning
( ) Faller nästan alltid för fel personer
( ) Tycker om Britneys musik fastän du aldrig erkänner det
( ) Äter godis på skoltoaletterna
(x) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu (En jorden runt-resa ^^)
( ) Hatar mjölk
( ) Har haft tungan i någons öra



(x) Har skurit mig i fingret på ett papper och sagt aj!
( ) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
( ) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) Ser på family guy
(/) Har gått/ska gå på bal (Om jag blir sponsrad)
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) Har snusat
( ) Har rökt
( ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) Har läst alla Harry Potter



( ) Tycker att Jesus verkar varit en trevlig prick
(x) Har dansat på scen
( ) Tycker inte om skogsniglar
(x) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
( ) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt bort

Av Anna Danielsson - 9 april 2008 23:08

Jag borde nog sluta umgås med folk helt och hållet, för jag stör mig bara på allt och alla och blir negg utav helvete. Förmodligen vore det bäst för alla parter om jag bosatte mig i en timmerstuga ute i skogen eller nåt :D


Jag hatar Matte B. Jag kommer FAILA, jag kommer få IG. I'M TO STUPIIID.


Och jag älskar hur duktiga Skellefteå kommun är på att ploga <3 Jag var tvungen att cykla på bilvägen för att trottoaren var en enda snödriva, puss på detta faktum. På väg hem från veckans fototräff höll jag på att dratta omkull rakt in i en bil på Parkbron för det var så jäkla spårigt. GaAaAaAaH.

Av Anna Danielsson - 9 april 2008 15:25

Seriöst, hur många dagar i sträck har det snöat nu!? I APRIL! Det var inte party att cykla till och från skolan.


Jag försöker just nu få volontär-ansvariga på SOS så jag kan boka flygbiljetter :D


Hittade btw en tågbiljett från Stockholm för 150 spänn, flyyyt!

Av Anna Danielsson - 8 april 2008 22:41

Jag råkade vinna och komma tvåa i fotoklubbens månadstävling eller vad det nu var. JA, jag är dryg och skryter, för i bloggen är det frivilligt om ni vill läsa eller inte ^^


Annars var det en trevlig quell :) Nu ska jag typ slagga.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards