Alla inlägg under april 2008

Av Anna Danielsson - 5 april 2008 21:17

Det här var lite skojsigare, här är jag målad av konstnären Mucha. Vem det nu är.

Av Anna Danielsson - 5 april 2008 21:16

HAHAHA ÅNGEST, ÅNGEST, ÅNGEST! Jag längtar verkligen tills jag blir pensio nu :(


Gör en egen och bli lika ful på: http://morph.cs.st-andrews.ac.uk/Transformer/

Av Anna Danielsson - 5 april 2008 21:06

Jag sitter här i min ensamhet och äter ur en burk chokladsmet. Inte alls tragiskt :)


Gick broarna runt med Mio ikväll, det vill säga en halvmil. Lyssnade på Tiger Lou och Hello Saferide och var allmänt jobbigt glad längs hela vägen. Det är vååår :D

Av Anna Danielsson - 5 april 2008 17:27

Jag gav upp APAN och kontaktade SOS Animals där det blev nappppp :D


Egentligen har de 20-årsgräns men de har så akut brist på volontärjobbare att man kan få fara som 18-åring. Snackade med den ansvariga på telefon som sa att jag skulle skicka in en intresseanmälan, vilket jag nu har gjort! Så jag HOPPAS att jag får wooork, tror det kommer gå vägen också :'D


Om allt går som jag vill flyger jag ner till Malaga nästan direkt efter att skolan har slutat, och stannar typ juni ut!


(Ska, om jag får jobbet, alltså jobba på ett gatuhunds-hem i Spanien för er som undrar.)


Nu blir det att önska en månads mat-pengar i Spanien i 18-årspresent ^^,

Av Anna Danielsson - 5 april 2008 12:12

Igår var det typ vår på riktigt, förutom sol-avsaknad. Cyklade på bar asfalt hela vägen hem från skolan :D


Hade även körlektion igår morse, och jag måste NÖTA back-parkering xD Är ju sämst.


Igår kväll var jag med Frida, Linn och Robin.


Sålde förresten tidningar imorse. Var nästan lite mer peppad än vanligt igår eftersom jag trodde att jag och min tidnings-bag skulle slippa plaska fram genom en massa snö för första gången på 123456789 år. Så ägd jag blev, igår kväll VRÄKTE det med en massa snö.

Av Anna Danielsson - 4 april 2008 00:21

Gjorde samma test som min kusin gjorde i sin blogg :P


Din personlighetstyp:

Vänliga, flexibla handlingsmänniskor. Fokuserade på snabba resultat. Lever för stunden. Risktagare som lever på högvarv. Har inget tålamod när saker dras i långbänk. Lojala och moraliska, men med flexibel syn på lagar och regler om så krävs för att få något uträttat. Socialt begåvade och populära.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Säljare, marknadsförare, poliser, ambulanssjukvårdare, medicintekniker, datatekniker, datasupportanställda, entreprenörer, komiker, rallyförare, brandmän, militärer, revisorer, snickare, hantverkare, lantbrukare, servicepersonal, transportarbetare.


En del av det, eller det mesta, stämde väl hyfsat, men vänlig är jag fanimej inte.

Av Anna Danielsson - 4 april 2008 00:16
German Cat by ~Koggamojj on deviantART

Är typ så trött så mina ögon går i kors gånger 10. Heeej sömn! Jag orkar inte ha körlektion imorgon bitti :( Kommer väl tuppa av bakom ratten.


Ska bifoga den enda bilden jag tog på Tysklands-resan som jag vart nöjd med.

Av Anna Danielsson - 4 april 2008 00:12
Denmark by ~Koggamojj on deviantART

Såhär såg Danmark ut typ, måste jag bara få visa.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards