Alla inlägg under mars 2008

Av Anna Danielsson - 20 mars 2008 15:45

Jag ska umgås med Linnea och Frida ikväll, så jag löpte iväg till Coop och köpte chips och godis - delvis för att lösviktsgodiset kostade 3.90 :'D


Jag kände sorgen när jag råkade springa förbi hyllan där Ahlgrens Bilar - bland världens godaste ätbara ting - fanns. VARFÖR over-killar dom bilarna? :( Numera finns det chokladdoppade bilar, salta däck, bilar med surt socker på m.m VARFÖR förstöra en så fulländad skapelse som Ahlgrens Bilar? Whyyy? :(


Irriterade mig även på något mer när jag plockade godis - föräldrar som låter sina småbarn vara och gräva runt med händerna i godislådorna. Det är ÄCKLIGT, håll koll på era snorungar! o.o'


Annars har dagen varit hyfsat trevlig.

Av Anna Danielsson - 20 mars 2008 00:26

Nu bör jag gå och lägga mig om jag inte ska bete mig som en zombie, alternativt sova bort lektionerna, imorgon.


...och inga skisser har jag gjort >.<

Av Anna Danielsson - 19 mars 2008 23:35

"Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna"


Detta, gott folk, är citatet som jag ska utgå ifrån när det gäller mina 123456789 skisser som ska in i morgon bitti. Sådär långt sträcker sig inte min djuphet ju :( Cry.


Nu är det 6 dagar och 23 timmar tills det är dags för SUS On Tour 2008! :D Seriöst, enda nackdelen med vår orkesterresa är att jag missar Umeå Open. Dessutom verkar alla fara dit i år.


Nämnde jag att fotokursen spårade?


I helgen har jag inga planer, föreslå nåt tack.

Av Anna Danielsson - 19 mars 2008 22:57

Jag borde som börja skissa nu känns det som, med tanke på att jag ska ha sex stycken skisser färdiga till imorgon bitti.


HAHA fotokursen spårade, Epa är sääär xD Och sämst på Guitar Hero.


Idag påpekade en lärare att jag sover lite väl mycket på lektioner btw :( Haha.

Av Anna Danielsson - 19 mars 2008 17:22

Strömming till middag = Lycklig Anna. En av få fiskrätter som jag faktiskt njuter av att stoppa i käften :)


E-Fyran efter maten, verkar som om bara jag och Epa ska dit med vi överlever väl :)


Jag har som inget vettigt att skriva, beror nog på att jag inte har nånting att gnälla över. Förmodligen har jag det innan kvällen är slut.

Av Anna Danielsson - 19 mars 2008 00:46

Egentligen borde jag ha gått och gjort en synkoll och typ...skaffat nya linser innan Tyskland. Jag ser som en jävla kratta och tror jag måste byta till ÄNNU starkare linser. Kommer sluta med blindkäpp, haha :( Dålig syn är obligatoriskt i vår släkt, alltså.


Och NU ska jag kasta in handduken för dagen och säga GONATT.

Av Anna Danielsson - 18 mars 2008 23:20

Lång-rep med orkestern ikväll. Nästa gång vi ses är det i bussen mot Tyskland :D Så extreeemt kul det blir!


Borde typ egentligen sova nu, innan jag däckar på databordet. Aja.

Av Anna Danielsson - 18 mars 2008 20:15

Idag fick vi veta lite om 100-timmarsprojektet som alla gymnasietreor ska göra, vi ska alltså göra det nästa år.


Jag har redan planer, kan jag ju säga :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards